måndag 9 oktober 2017

SÅ BLEV DET EN NY VECKA IGEN

















Vårt sovrum! Galet sugen på nya sängkläder igen, tycker det är så fräscht med nytt i sovrummet! Har spanat in ett nytt kit från detta favoritmärke, men även sugen på att prova ett kit från dessa omtalade lakan. Gillar ju egentligen mest den där hotellkänslan på lakan:) (Adlinks)






Tjingeling måndag!






Helgen bara försvann i ett nafs och nu är det röjar måndag på gång. Dags att köra tvättmaskinen hundra gånger och bädda rent i alla sängar och allt det där! Måste även dra en sväng mot Maxi och fylla kylskåpet inför veckan. Nattjobb denna vecka och inte så sugen. Men sen när jag gjort tre på raken är jag ledig fem dagar, det är skönt. 



Jag läste i tidningen att vårt kära land har just nu tre årstider, vinter i norr, och sommar i söder och däremellan vi som har höst. Idag är ett sånt där typiskt grått höstväder som jag inte gillar. Var är alla fina höstdagar, det kommer en och sen är det grått i fem innan det blir fint igen. Jag hoppas på att höstlovet blir fint, vill göra något kul med tjejerna då. Kanske Grönalund och fira lite Halloween där:) Vi får se vad de är sugna på (gissar jag så har jag iaf en som bara vill hänga i stallet;). Har ni några planer för höstlovet? Skulle man kanske åka på en sån där kryssning på Östersjön med lite spa kanske istället, det har aldrig mina tjejer gjort, tror ni dom skulle uppskatta? Tipsa gärna:)



Nu får ni ha en fin start på nya veckan! Vi ses snart igen om jag inte är total zombie;)





KRAM












7 kommentarer:

Anonym sa...


Jag köpte dirty linen påslakan och blev djupt besviken, inte alls värda sitt dyra pris.Man betalar för namnet! Däremot kan jag rekommendera HM linnepåslakan och örngott för 699 kr.
Hur är Hunter stövlarna i storlek?

//Lena

Anonym sa...

Kryssning med spa låter väl mysigt! När det begav dig åkte vi mycket till Sthlm , polismuseet fascinerade fast de då tom gick på gymnasiet så det är mitt tips! Eller kanske steam hotel i min stad så kan ni shoppa på våra fina inredning o klädaffärer oxå. / E

Anonym sa...

skulle inte rekommendera kryssning på höstlovet, många små barn å inte så mycket vila...

steam hotell har tyvärr åldersgräns på 16 år

bio, grönan, MoS med hotellövernattning kör vi med tonåringarna!

Louise sa...

Åk till Göteborg med tjejerna! Liseberg har ett helt otroligt häftigt firade av Halloween, MÅSTE upplevas! Bo på Bellora, Pigalle eller Dorsia, SÅ fina alla tre hotellen. Shoppa, strosa på stan och ät gott. Tips! Kram

Erik sa...

Ja, det var vita lakan det. Fina bilder! :)

Anna sa...

Spakryssning? Det är ju en fantastiskt bra idé. Jag är så sugen på just en sån kryssning. Är det någon speciell båt eller arrangör du har kollat in?

MITT VITA HUS sa...

Lena: Normala till stora:)

Anna: Nej inte kollat upp än men det finns väl en ny fin båt tror jag som verkar lite utöver de gamla vanliga:)

Tack för tipsen vänner!


Kram

M