torsdag 19 oktober 2017

ÖNSKELISTAN OKTOBER





~ Annons för Boozt, Adlibris & Confident Living och innehåller Adlinks ~
















Ja men då kör vi oktobers önskelista då! Brukar ju vara uppskattade dessa önskelistor - eller hur vänner?:) Detta är vad jag tänker på just nu och som skulle vara trevligt att ha. Något är gamla önskningar som kommer igen, några är nya.  Förresten hoppas ni mår fint denna soliga torsdag som jag fått flexledigt på (alltså hur glad blir man när bemanningsansvarig messar en igår att ring ledningssköterskan tidig morgon och kolla om någon är sjuk och är ingen det får du flexledigt yay - sooo happy! Har ju maaassa timmar på mitt flexkonto så skönt att bli av med dom:)?!




Men nu kör vi önskelistan då!





1. Nya Kinfolk boken Entreprenur har kommit. Jag vill läsa och ha till min coffetablebook-samling!



2. Jag vill ha denna snygga & mysig tröja från By MB som finns här.



3. Denna poster till köket och så skulle jag vilja ha sånna här trämagnetlister till. Jag har ju redan två posters från Dry Things i köket och jag älskar dom.



4. Jamen jag har inte kommit till skott än med de vita lyktorna jag önskat mig tidigare från Skogsberg & Smart. Jag vill ju ha. Har ju redan några andra, men vita skulle vara såå fint! Speciellt nu till det jag beställt till hallen. 



5. Jag dog en smula när jag såg Daggen i svart. Jag gillar även om den knappats behöver en närmre presentation och ger en liiite 80-tals vibbar. Jag älskar ju min i klarglas, den är min absoluta favoritvas här hemma som ni vet. Och nej jag har inte tröttnat även om den ses i varenda inredningsreportage. Nu vill jag bara ha en svart och vilken tur att jag fyller jämt nästa år då ska jag nog passa på att önska mig en:)



Nu dags att inta lite lunch - brukar ju bli så enkelt när jag är ledig här hemma, liksom inte kul att äta själv!





KRAM











Inga kommentarer: