onsdag 18 oktober 2017

EN TILL FIN BUTIK I MIN STAD & EN RABATTKOD

























Igår var jag och besökte mina vänner på 200m2. Alltid lika trevligt och nu var det ju ett tag sen man var i inredningssvängen känns det som. Men nu med lite fix här hemma kom glädjen tillbaka:) Badrumsgubbarna grejar för fullt och jag håller tummarna för att marmorgolvet kommer i morgon och de kan börja sätta det och vi grejar i hallen här hemma jag och N och är snart klara. Åkte till 200m2 för att jag skulle kolla på nya saker tillbadrummet och beställa en sak till hallen och det blev gjort, plus så fick jag med mig lite annat snyggt hem samtidigt;) Tog även några nya bilder för att visa er som inte varit där och kanske planerar en tripp hit till min stad. Ni får ju igen missa besöka 200m2 då (inte heller Esq, och Bloomingdesign och så har vi en drös till fina affärer ju och så har vi massor fina nya resturanger som ni inte får missa:), de har verkligen så mycket fint. Delade även lite, bilder på min instagram som ni kan kika på för inspiration. Tjejerna tyckte det var så kul med bilderna jag tog så de ville erbjuda er alla en rabattkod (ja även jag fick ta del av den som tack, så ni vet;) så de sa att säger ni koden: MITTVITAHUS i kassan eller anger det i webshopen när ni checkar ut så får ni med 10% rabatt. Så snällt - eller hur?!? Gäller 18 oktober - 28 oktober på nybeställningar och kan ej kombineras med andra rabatter!



Idag är det kurs för min del (nytt datasystem till jobbet som vi tydligen ändå inte ska ha - så det känns  superonödigt att sitta på den där utbildningen:S), sen stallet och lite markarbete och vi hoppas på pigg häst då hon kändes lite trött igår och fick en välförtjänt vilodag. Sen har vi massa på gång med hästis som gett mig huvudvärk och som gjort att tankarna bara far omkring och jag känner mig som ett stort frågetecken, men vi tar det en annan dag! Jag tror det kommer bli såå bra, men jag har lite ont i magen för det. Men som sagt mer om det en annan dag när jag vet mer. Nu fånga onsdagen som det brukar heta!






KRAM på er alla!













2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar din blogg, men måste fråga varför märker du inte ut att det är samarbete? Du vet säkert själv om att det där klassas som ett samarbete och att du faktiskt kan bli anmäld för det. Bättre att vara ärlig och märka ut tydligt enligt reglerna som finns från början för att slippa anmälan mot dig. :)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Det är inget samarbete det här inlägget! Jag var i butiken av egen vilja, har inte fakturerat en krona! Köpt saker för mina egna pengar (intjänade hos landstinget och skattade där efter). Jag fick 10% rabatt (jag skrev att jag även fick rabatt) och tjejerna frågade om jag ville dela ut en kod på min blogg, jag sa ja för att ge er glädje! Likadana när jag var hos Lara på Bloomingdesign fakturerade jag inte en krona, jag ville lyfta fina butiker i stan! 200m2 är vänner till mig, jag har lyft deras butik flera gånger för jag gillar den! Jag skriver alltid ut när det är Adlinks och annonser! Man måste kunna få skriva om saker på sin blogg utan att de alltid är reklam....