torsdag 21 september 2017

SNYGGASTE HÖST/VINTERJACKORNA




~ Innehåller reklamlänkar & är en annons för Johnells ~







Hej på kvällskvisten!






Nämen hann ju kika in idag igen:) Vi har varit i stallet tills typ för en timme sen då kom vi hem så nu har jag bara hunnit duscha och äta lite och snart ska jag bädda ner mig och kurera mig lite till:)



Men jag utlovade ju höstjacke-tips till er och det var så att jag var inne på Johnells i stan och de har ju bara sååå mycket fint. Favoritbutik här i stan när det kommer till kläder och för er som tiden har den butiken här så finns de ju på nätet med så jag tänkte länka fyra av de favoriterna jag föll som en fura för idag:)













Den här. Japp. Sååå snygg. Tror jag måste ha:) Färgen är ju bara så fin lite mullvads-aktig och ändå mörk som jag gillar. Märket är Cedrico och är nytt för min del. Finns här.










Har alltid velat ha en klassisk snygg dunjacka att gosa i. Den här från Gant är verkligen så snygg och har ett riktigt bra pris med. Finns här.












Barbour är alltid Barbour. Klassisk snyggt och passar verkligen en hästtjej - eller hur??;) Tror ni jag kan ha denna som höstjacka till stallet he he:) Finns här.












Sen kan jag ta denna från Barbour som höstjacka till vardags:) Finns här.




Så det var mina favoriter. Men det finns en uppsjö med snyggt inne just nu så man kan ju lätt välja ut ett par snyggar till. Kika in här så har du hela sortimentet:)





Nu mot sängen och mitt gosiga duntäcke:) Ses i morgon!





KRAM












5 kommentarer:

Martina sa...

Om man kan (!?) tycker jag man ska välja bort djurpäls. Vad gör kaninpälsen i den luvan för DIG? Har ni inga stallkaniner eller stallkatter hos er, isf kan du ju kanske låna deras päls.... Tråkigt att inte tänka mer framåt 2017 ändå.

Junitjej sa...

Jättesnygga!

Anonym sa...

Jag som läsare skulle uppskatta om du prövade jackorna och visade hur de sitter.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Fast allas kropapr ser ju olika ut. Jag är inte så bekväm framför spegeln och det blir en omöjlighet att ta hem alla bara för att fota! Så är du sugen på någon så prova den själv för att se hur den sitter på just dig:)


Kram

M


Nazima på Nazimas mat och hem sa...

Snygga jackor! Synd att jag inte behöver en ny i vinter, brukar köpa en " dyrare" och använda den i 2-3 år,sedan blir den "slit o släng-stalljacka" Kram