fredag 22 september 2017

HAPPY FRIDAY
















Hur fin bukett har inte Bloomingdesign gjort till mig? Så fin. Älskar de lite murriga höstfärgerna.






Heeeej fredag!







Hoppsan vad denna vecka gått fort! Min stressnivå är typ hur hög som helst. Jag håller på att bli sjuk. Ja ja jag vet, har skrivit det varje dag känns det som, men det gör mig sjukt mer stressad när jag har så mycket:S




Ute är det tokgrått och duggregn. Jag klurar på vad jag ska ta på mig, ska ju stå ute i tre dagar nu! Ja ja jag får gå ut i förrådet och leta upp något varmt. Förresten det är så sjukt bra med förråd. Vi har ett riktigt stort där vi har delat in i två delar, en för trädgård och en för förvaring plus en massa garderober där vi har alla stallkläder. N skruvade även upp en fönsterbänk vid fönstret här om dagen och där har jag ställt mina pelargoner jag ska göra ett seriöst försök att övervintra:) Planterade om alla och så har jag tagit sticklingar på årets pelargon 2017, den är såå fin!







Förresten har jag ett tips till er som inte hinner springa till torget eller blomsterbutiken och köpa fredagsbuketten, kika in på Interfloras hemsida och klicka hem en bukett istället. Eller så kan man ju beställa en till någon man tycker om, så lätt med ett klick:) Kika in här (adlink).



Nu måste jag kila, ska även handla mat till sjukvårdsgänget innan jag drar mot Nina och Sissi Liljas anläggning (där vi tränar med vet ni för Nina, där går SM av stapeln. Iaf dressyr idag och hoppning i morgon. På söndag är vi ”hemma” på terrängbanan:). Km och kika om ni har vägarna förbi. Hästfest delux:)






KRAM














5 kommentarer:

Junitjej sa...

Så fint soffbord!

Anonym sa...

Vart kommer alla kuddarna ifrån ?

Louise sa...

Har du några projekt på gång hemma när det gäller inredning?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Kuddarna kommer från lite olika ställen. De i linne, de grå från Svenskt Tenn, Zebra kuddarna från Newport likaså den prickiga bruna. Den i mörkgråsammet kommer från Garbo interiör, de vita ingick med soffan:)

Louise: Ja då några har jag, kan återkomma i ett annat inlägg med dom. Det gärder bara att få tiden att gå ihop;)


Kram

M

Anonym sa...

Tack för svar!