torsdag 28 september 2017

FINA TJEJER & RABATTKOD TILL SNYGGKLOCKAN




~ Annons & samarbete Daniel Wellington ~


























Hur fina är inte två av mina tre tjejer:) Dessa bilder togs för ett tag sedan men jag har inte visat er. Emma & lusen hade hoppträning och det hör inte vanligheterna till. Men roligt med varierad träning som jag alltid sagt. Lissie älskar hoppa (men är inte så bra på låga höjderna, då kör hon plockepin för hon vill ju bara springa så fort hon kan och hon har inte världens bästa hoppteknik än. Höjer man däremot då flyger hon som en kanonkula, men det vill inte Emma - ha höjd på hindrena alltså:)


Emma har fått en ny snyggklocka att ha på sigill stallet. Perfekt när man inte kan ha mobilen i fickan, men ändå behöver ha koll på tiden. Den här lilla klockan heter Petite Ashfield och kommer från Daniel Wellington. Svart snyggt stålarmband som man lätt som en plätt kan byta, och så nätt i sitt uttryck. En riktig favorit här hemma hos oss. Just nu får du om du vill köpa en likadan 15% hos Daniel Wellington och då inte bara på denna klocka utan på allt. Ange bara koden: MITTVITAHUS



Nu vänner får ni ha en fin fortsatt dag. Jag är sjuk - jepp hade världens feber i söndags när helgen med allt vad den innebar tog slut och jag äntligen tog febern. Har fått något virus och har såå ont i kroppen, knoppen och halsen urk. Inget skoj alls. Idag är fjärde dagen nedbäddad, men jag hoppas jag piggar på mig i helgen!




KRAM & så ses vi snart igen!













Inga kommentarer: