söndag 10 september 2017

DET BLEV LÖRDAGSBLOMMOR & EN LIVSUPPDATERING

















Det blev både lördagsstädat och lördagsblommor istället för den vanliga fredagsvarianten:) Funkar fint det med. I fredags var jag så trött så ögonen gick i kors efter 35 timmars natt på tre dagar och så sov jag bara tre och en halv timme natten jag gick av för vi skulle åka och träna. Jo tack jag somnade ovaggad sen:)





Hej hallå!







Hoppas ni mår bra vänner?!





Här har det som vanligt gått i ett och ni förstår nog att hästlivet tar mer tid än jag kanske egentligen trodde;) Ja bloggen blir lidande men inte bara den, jag försöker hitta rutiner men det är svårt, allt är fortfarande såå nytt för oss och det har ju bara gått fyra månader och snart två veckor sen lusen kom till familjen. Jag hoppas ni har ork med mig att vänta ut tills jag är tillbaka i vanliga gängor:)


Jag har egentligen massor jag vill dela med er till er av. Tips, bilder osv. Men jag finner knappt tiden att ens att kamma håret emellanåt...








En favorithörna här hemma. Denna vinkel har ni nog inte sett (vad svårt de där är, man fastnar så lätt i sina gamla vanliga vinklar märker jag:S).



Veckan som kommer blir lite lugnar nu hoppas jag! Men. Jag ska dock bränna av en 55 timmar jobb innan jag sen ska jag vara ledig en hel vecka - hurra vad jag längtar (ni anar nog mellan raderna hur sliten jag egentligen är...:S). Så hopp iaf att jag hinner kika in till er lite. Jag har iaf två saker jag ska berätta om. Det är inte Viktväktarna (kör inte det längre, men en liknande sak:), sen en uppdatering om Emma och Lissies första riktiga tävling.



Happy fortsatt söndag till er!




KRAM














2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar ditt hem!
Jag kan intyga att du är levande, såg dig på City Gross i lördags ✌🏻

Anonym sa...

Alltså seriöst är jag orolig för dig, du sover pp tok för lite efter långa slitsamma pass. Passa dig så du inte tar helt tvärslut. Jag fattar att du har roligt men ändå... Jag tror du förstår och inte tar illa upp av lite moralpredikan 😍 Ser framemot nya inlägg inom kort / E