fredag 29 september 2017

AVSKYR ATT VARA KRASSLIG












Bästa när man är krasslig är att man kan ligga i sängen, kolla bloggar, bloggar, läsa nya magasin, se serier på Netflix och äta glass... Men fy annars är det rätt trist alltså. Var i affären här uppe i området en sväng i förrgår, blev helt genomsvett av att bara röra mig. Det här viruset var såå segt alltså. Skulle jobba natt i helgen egentligen men jag har sagt ifrån om det, måste vila ordentligt. Idag mår jag dock lite bättre så jag ska försöka komma ut och träffa min gosiga fyrbenta idag en sväng. Idag tar vi nämligen in dom från sommarbetet och hon har fått nytt täcke som kom på posten här iförrgår och ny grimma och så ska hon både badas och klippas och i morgon kommer Equiterapeuten och då vill jag gärna vara med. Men det får bli en lagom ansträngning känner jag, har fortfarande sjukt ont i min kropp och hals även om febern är borta nu.






Favoritglassen. Alltså mint och choklad - bästa kombon ever. Snälla B&J gör den här Empower Mint till en i standar sortimentet, Emma och jag skulle älska er lite mer då:)



Nu dags att ta på sig lite kläder kanske. Har hasat omkring i pj alldeles för länge. Skulle behöva en helrenovering med både hårinpackning, ansiktsmask ett varv med rakhyveln och så lite nagelvård efter denna vecka. Nu ska jag iaf börja ta tag i sovrummet efter jag fått på mig kläder, det ska vädras och bäddas rent och blir så där fräscht igen:)




Trevlig helg mina vänner!




KRAM












4 kommentarer:

Anonym sa...

Såja såja sister nu tar vi det lite lugnt, feberfri i två dgr var överenskommelsen sedan möjligtvis lite ansträngning.... <3 /E

Nazima på Nazimas mat och hem sa...

Skönt att du är påbättringsvägen, bra att tar hand om dig så att du snart blir helt frisk. Nu blev jag fasligt sugen på BJ glass, får nog handla det och ha till efterrätt ikväll, det är ju lördag och allt. :)

Kram på dig

Nettskie sa...

Älskar den rosa filten, vart har du köpt den?

MITT VITA HUS sa...

E: Nu har jag vilat ordentligt, inatt sov jag gott och vaknade för första gången utan huvudvärk på en vecka:) Så Mao nu har jag vilat:) Kram och tack för omtanken <3

Netteskie: Den kommer från Hemtex, gammal men kan nog finnas liknande:)

Kram

M