torsdag 17 augusti 2017

TIME FLIES














Åh vad jag älskar denna kombo på klocka. Favvo favvo. Så snyggt nu på sensommaren, så snyggt till hösten och jag har ju mina fina örhängen att matcha med.






Tjingeling vänner!







Mittemellan nattjobb här och nej jag kan inte sova... Zzzz blir så trött. Sovit mellan 9-13, nu klarvaken hrmpf. Hur ska det gå med en natt till och sen kommer helgen med rulla på som bara den (vi ska på träningstävling med hästis, men mer om det sen:).



Hur som så hoppas jag ni mår fint?! Vädret är strålande och precis så där sensommarskönt som jag ääälskar. Idag började skolan igen så nu är det verkligen vardag här igen. Alice började sen och skolan har flyttat från området vi bor i in till stan, hon är glad att träffa kompisar men oj oj vad stor hon börjar kännas. Hela 12 år nu. Vart tar tiden vägen egentligen. Emma började nian nu med... Jösses! För henne blir det några tuffa år framöver om hon nu ska satsa på hösten med. Skola och häst och inte så mycket trams hinns med där emellan. Skönt för en tonårsmammashjärta på ett sätt;) Ibland får man dock påminna henne om att någon dag kan man träffa en vän med, det är liksom viktigt:)








Och ni blir ni galet sugna på klockan eller hela kitet ovan så kika in hos Daniel Wellington. Med min kod MITTVITAHUS15 får ni 15% rabatt och nu i augusti får ni även ett extra valfritt armband när ni beställer:) Hurry hurry!



Nä nu ska jag försöka blund en minut till. Blir långa 11 och en halv timme i natt annars;)





KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg klocka! Vilken är det? Storlek och armband?