söndag 13 augusti 2017

RÖTT & VINRÖTT I HÖST





~ Annons & innehåller Adlinks ~













Här kommer lite höstinpiration. Jag kände nämligen själv att jag behövde den:) Hösten går i mörkare toner - som alltid. Jag har sett rött & vinrött och även den mörkare gröna som jag gillar. Jag är ju periodare med färger, svart, vitt och grått består. Jag älskar de pudriga varianterna som går i rosa och blått och grönt. Har mer svårt för klara färger om jag ska vara ärlig. Jag är en jordnära tjej helt enkelt;) Ska jag köra rött måste det vara en mörk mörk röd tror jag, men fasen det är läckert med rött. Emma önskade sig en mörkröd nästan vinröd outfit till hästen he he. Det är mode svängar där med tro mig;)




Hittade drömbrallorna idag. Sånna där vet ni som är bara så toksnygga till pumps när det är mudd nedtill. Dock måste jag ha klackar då, annars får jag taxben;) Men dessa får nog bli ett klick på.


Bor i dessa svarta pumps. Röda var ju också tokläckert - måste ha:)



Jag är en cardigan-tjej. Speciellt den här årstiden men jag använder det annars med. Ääälskar tjocka gosiga stickade koftor. Tycker det är toksnygga att slänga över somarklänningen eller kjolen jag bott i på sommaren nu när sen sommaren dundrar in. Hur snyggt var inte denna till outfiten ovan. Muste have helt enkelt!



Snygg röd tröja och jag hittade även en cool tisha att ha under den där koftan!



Scarfs - ett höstmåste! By Malene gör de finaste.



Clutch om man ska vara fin på afterworken och inte vill släpa stor väska. By Malene Birger kommer med svart-röda nu i höst - snyggt som tusan! Här hittade jag ett gäng att välja mellan.



Måste måste även köpa ett nytt lack - rött blir det. Diors (eller Opi) är ju favorit som verkligen sitter. Finns en mängd varianter här, men Massaï 853 från Dior var ju görsnygg.




Denna vecka blir nog det mesta vardag här igen. Tjejerna börjar skolan på torsdag och jag kan inte mer än tycka det ska bli liiite skönt. De är förvildade... Men jag skulle behöva mer ledigt, det ska jag inte sticka under stolen med. Endast 15 dagars semester har varit på tok för lite, speciellt eftersom det  inte heller var 15 dagar på raken liksom...:S



Hur har ni det då annars? Längtar ni efter vardagen - eller vill ni ha mer sommar?





KRAM












2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är mkt snyggt som kommer nu till hösten! Älskar rött och grönt så jag hoppas hitta ngt fint i de färgerna. Skall försöka att inte shoppa så mkt då jag på senaste tiden ordnat mig en tidlös garderob som behöver användas. Men rätt var det är så drar det i väg iaf när det finns så mkt fint! Du kanske skall boka in lite höstledigt om du inte redan gjort det så du inte blir helt utsliten 😊 Kram E

Frida G Svensson sa...

Jag har ganska nyligen hittat hit och jag ville bara säga att jag tycker så himla mycket om din blogg! <3 och jag älskar allt i collaget! en av allt tack! =)