söndag 20 augusti 2017

FÖSTA VARDAGSVECKAN AVKLARAD



















Fredagsblommor från någon rar (där blev det definitivt vardag igen;). Hortensian är såå vacker. Rosa förra veckan och mörkt röda denna vecka. Aldrig haft denna färg innan men jag gillar. Så sugen på de gröna och vita med -såå vackra. Sen har jag gladioler i vitt på odling hos svärisarna som jag väntar på ska bli plockningsbara:)






Tjingeling vänner!







Här idag är det fint augustiväder idag hurrey. Det är söndag och man har klarat sig igenom en vecka med jobb och skolstart och vardag. Tänk snart är augusti slut. September älskar jag. Har till och med lagt en vecka ledigt som jag bara ska vara helt fri och ledig på och njuta. Iofs är det fälttävlan hemma och vi ska väl jobba lite där men annars blir det lugnt som tusan:)



Igår förresten var det liten mjukstarts debut för mitt ekipage, men mer om det i ett egens inlägg:) Nu dags för lunch och det finns grillrester (nu är jag sååå trött på grillat, visst det är skitgott och enkelt men oj vad trött man blir på det:). Förresten är åter igen i viktväktarspåret (fast utan viktväktarna - testar något nytt nu fast liknande. Kände att jag har harvat så länge med den metoden och visst jag kan nog utan men jag tycker det är bra att ha koll;). Är så trött på det, men jag måste ha ha (trivs inte riktigt där jag är nu om vi säger så, trivdes bättre när det var -40 kg på vågen;) Semester och japp några kilo går man alltid upp då med allt gott man äter och dricker - jag gör det iaf;) Men mer om det i ett eget inlägg kanske, tror ni gillar det:)



Men nu - lunchrester!





KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jättegärna ett inlägg om tankar kring vikt och mat. Tror vi är många som brottas med detta (inte nödvändigtvis att bli smala, men känna styrka och smidighet- jag gör det i alla fall). Kan du inte berätta hur du tänker, och hur din resa sett- och ser ut just nu. Tycker det är peppande med både med-och motgångar, eftersom motgångar är mänskligt.
/Anne

Anonym sa...

Själv så avskyr jag att gå ner samma kilon flera gånger om. Suck, de hittar så lätt tillbaka.
Men nu är jag på G igen