söndag 2 juli 2017

REDO FÖR NÄSTA SEMSTERVECKA











Här hemma är det nystädat (oj vad det behövdes, snacka om att det blir skitigt på sommaren:S). Tvättmaskinen rullar för fullt och jag har precis fyllt kylskåpet proppat med massa mat. Söndags göra helt enkelt, även om det är semestertider:)






Hej fiiina!







Igår var vi i Stockholm och hämtade hem en glad (och väldigt trött) Alice. Hon har haft det så toppen på Sweden Sport's Acadamyläger. Hon vann tom campet’s FairPlay pris (tror ni jag grinade eller;). Nästa år vill hon tillbaka - såklart! Hon har denna vår utvecklats så mycket vår fina Alice. Snacka om att man blir stolt. 



Vi gjorde inte så mycket annat än åkte fram och tillbaka dit igår och typiskt nog glömde jag kameran (la upp lite bilder på instadirect om ni vill kika. Gillar verkligen Instadirect:). Sen på vägen hem fick jag världens migränanfall och var tvungen bädda ner mig helt när vi kom hem:S Idag har jag lidit lite i sviterna av anfallet på förmiddagen men nu börjar jag piggna till och har både hunnit sätta på tvättmaskinen x antal gånger samt varit och kört Maxi racet phu.



Nu väntar en semestervecka till (N gick i fredags nu med på semiter så vi har en vecka ihop nu innan jag ska jobba två). I morgon ska vi på utflykt med och har fixat hästvakt (vill ju helst inte lämna bort henne än men några saker ska vi göra på smederna har skatterna önskat. Blir dock ingen lång solresa i år, det väntar vi lite med). Vart utflyktsmålet går får ni kanske se på insta i morgon och nej jag har  i n t e  valt det! Det är egentligen över min döda kropp, men vad gör man inte för de man älskar mest som bara viiiiiilll åka dit ha ha:S





KRAM & så ses vi!












1 kommentar:

Nazima sa...

Skönt med nystädat hem! Jag har oxå semester nu, sååå skönt! Mannen, min jobbar dock denna och nästkommande v så det blir lugna dagar hemma. Imorn blir det dock IKEA ; behöver köpa lite husgeråd till båten. Samt att jag ska hämta kameran som vart på lagning, äntligen m kamera igen!