torsdag 18 maj 2017

VILKET VÄDER











Nya suuupermjuka sköna sneakers i skinn från Uggs i vårens tradigaste sneakersfärg rosa (me love). Jag köpte mina här (såg även nu att de var 20% off på skor hos Country Dreams med någon kod som kom i mailen- tips tips).






Hoppade genast i en kjol och min nya tisha (sommaruniformen:) idag när jag vaknade och öppnade altandörren och kände hur värmen slog emot mig - hur underbart??:)





Hej hallå finisar!







Vaknade för några timmar sedan här. Efter en enkelnatt behöver man inte sova jättemycket och så onödigt att sova bort sånt här vänder ju;) Alltså jag blir alltid så lycklig när det är bra väder, vet inte varför men jag har alltid känt mig lite väderberoende. Allt känns så mycket lättare med blå himmel och sol - så tycker jag iaf:)



Vi ska snart till terrängbanan och klättra och bygga rumpmuskler på prinsessan. Gissar att de de kommer vara genomsvettiga efter idag he he. Sen ska jag hem och hoppas N tänt grillen och sen ska jag njuta av att ta tidig helg:) Men först nu ska jag kika om jag ska klicka hem mig ett par nya snygga tofflor här



Ha en fortsatt uuuunderbar torsdag!




KRAM









(inlägget innehåller AdLinks)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det med träningen? Nyfiken, önskar även uppdatering på hur du ligger till viktmässigt.