fredag 19 maj 2017

TRÄDGÅRDEN FÖRRA ÅRET & NYA PLANER
















Två bilder från förra juli på vår trädgård (det är inte lika grönt än, men nu kommer det med stormsteg och gräsmattan är precis gödd så den ska bli så där saftig och fin igen. N sköter gräsmattan och han brukar göra det rätt bra he he;). Det blev så himla fint när vi fixade där ute förra sommaren och vi ska fortsätta med våra projekt nu. Har några planer jag vill sätta i verket, några som legat och grott ett tag och jag hoppas vi får tid över till det:)





Hej finaste fredagen ever!






Oooo vill bara sitta ute och njuta idag, njuta solen och värmen. Termometern visar + 25 här nu och vi ska bara först åka och dressyrträna för vår bästa bästa tränare Mariette, sen ska vi ta helg och njuta på vår baksida! Blir nog grill idag igen och skatterna önskar sig glass i värmen till efterrätt:)


Ska montera nytt parasoll här idag som jag köpte nyss, solen ligger verkligen på baksidan och värmen där blir verkligen gassande. Vill ha nya solsängar och ställa ner de andra solstolarna i gräset, de som står på altanen och jag trodde det aldrig men vi önskar oss en loungegrupp att njuta i där uppe med på vår stooora terass som är på drygt 70 m2. Har bara inte riktigt hittat vad jag vill ha, det ska ju vara skönt, passa stilen på huset och min. Inte för dyrt (det finns ju suuuupersnygga Cane-Line grupper som jag såg hos Lindholms, men hej jag har precis köpt en häst och så för en mindre förmögenhet så det får vi nog hoppa;), men bra kvalité. Hojta gärna om ni sett något snyggt och vill tipsa. Gillar ju lite artwood-stilen eller det lite mer moderna:)



Nu måste jag byta om här och hoppa i stallkläderna! Önskar er alla en toppenfin fredag och start på sköna helgen!





KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

Sabina loungeset på plantagen är riktigt snyggt! Det köpte min son till sin uteplats , snyggare irl än på hemsidan så det kan du kolla upp! / E

Anonym sa...

Vore kul att se bilder på dig själv, och nya kläder och skor! /Anne