tisdag 2 maj 2017

SKULLE VILJA UPPLEVA DETTA IÅR IGEN









Förra året var jag i Kungsträdgården när den stod i blom. Skulle så vilja hinna se får igen men jag tror inte jag hinner upp. Har massa annat inbokat mina lediga dagar:S






Godmorgon fast godmiddag egentligen!







Usch vad jag hatar att inte kunna sova efter nattjobb. Man har ju liksom varit på benen dryga 12 timmar och behöver verkligen vila dom och knoppen. Jag älskar ju jobba natt fast sviterna just nu känns så där 8som alltid), speciellt när man vet man har iaf en till innan man får vara ledig och jag vet att i morgon när jag ska gå upp lite skapligt så kommer jag vilja sova huuur länge som helst:S



Hur som, det ser ut att vara en fin dag utanför mitt fönster idag med. Jag ska nog sätta mig i solen en stund och bläddra i något trevligt magasin och försöka lägga mig senare sen igen en stund! Emma åker med Hot Spots ägare till stallet idag (för er som undrade stallet så ja vi står där Hot Spot står, iaf just nu. Det är lite långt att åka varje dag och vi får se om vi i framtiden kommer flytta henne närmre hem) och dom ska rida ut ihop (sååå avis;). Sen åker pappa och hämtar och hjälper till. Jag får vara hemma idag men imorgon får jag mitt mulegos igen:) Har jag sagt att Lissie är världens kelgris. Hon älskar att stå och bli ompysslad och borstad och kliad i nacken och pannan:)



Men ni till er säger jag - Ha en toppenfin strålande tisdag, så ses vi snart igen!




KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

visst är det toppen mäktigt !!/E

Kamillas Kamera sa...

Kungsan är magisk när alla körsbärsblommor står i blom. för mig måste de ses och det måste ätas mjukglass på bänkarna. Tyvärr så missade jag både kameran den stora hemma och telefonen i bilen när vi var där senast. Hoppas jag hinner dit igen innan blommorna blommat över.

Sov Gott.
Kram KAmilla