fredag 28 april 2017

VAKNADE MED MIGRÄN











Tror ni inte jag vaknade med migrän. Hrrmpf. Så typiskt. Det är liksom alltid så när jag väl blir lite långledig. Jag är ju en stressmänniska. Jag hatar att vara så och jag jobbar jättemycket på att koppla av. Men det är svårt, mycket har ju med jobb att göra. Man är ju så himla fokuserad när man väl jobbar så när man kopplar av kommer ofta migrän som ett brev på posten. Enda stället jag egentligen är helt avkopplad på är väl stallet (tur att jag får vara där varenda dag nu;). Men så nu börjar det ordna upp sig för dagen med lite medicin i kroppen. Jag ska försöka njuta lite nu över mina lediga dagar och bara njuta och försöka koppla av det bästa jag kan!



Önskar er alla en fin fin start på helgen och hoppas vi alla får njuta lite fint vårväder och välkomna maj-månad med trevligheter:) Nu ska Emmas och jag åka mot Sharpman som har massa bra erbjudanden i helgen och handla lite till vår häst (känns magiskt att kunna säga att man har en egen:).




KRAM











1 kommentar:

Razzy sa...

Hoppas din Migrän har gått över och grattis till ett underbart vackert Sto. Kram Eva