lördag 8 april 2017

EN TILLFLYKTSORT & STOCKHOLM I MINA TANKAR


















Med alla hemskheter i världen och nu även i vårt trygga land så är det skönt att ha en fristad att fly till. Varma mjuka mular som tröstar i stallet och där man inte kan bry sig om något annat än djuren. Idag red vi ut i den strålade solen i härligt fågelkvitter och njöt av friheten, hela gänget med ponnyerna. Vi red runt i skogen och på vår fälttävlanbanan och hade fikakorgen packad - såå mysigt. Det var dock ett helt gäng från Stockholm och tränade inför starterna i fält här och vi pratade om det hemska som hände där uppe i fredags. Alla är ju märkbart skakade och man kan ju knappt tro att det händer här i vårt trygga land (dock har det väl ändå känts som bara en tidsfråga i min mening...). Jag skickar alla mina tankar till alla drabbade och inblandade!


Annars då. Ja jag har nog snart hämtat mig från den tuffaste veckan på länge. Har ju varit tillbaka i skolbänken och läst en traumakurs på tre dagar (skrev nog det tidigare:S). Helt slut av allt pluggande och orken har inte funnits till något annat än det. Nu iaf är det över och jag klarade den galant tjohoo:)


Nu ser vi fram emot en härlig fortsatt vårhelg! Vi har även idag hunnit stöka lite ut i trädgården och det blir så himla fint nu bara alla femtio nyanser av brunt försvinner:) I morgon blir det lite mer av det och så såklart hästen en sväng.



Ta hand om er alla < 3




KRAM












Inga kommentarer: