söndag 9 april 2017

EN STRÅLANDE SÖNDAG
















Solkatterna dansar omkring på det nystädade köksgolvet. Hu vad det kan bli skitigt i köket alltså;) Jag har satt lite enkelt påskris i köket (har finare med sådana porslinsägg från Royal Copenhagen i vardagsrummet) med fjädrar från Lagerhaus (samma fjädrar har jag satt ute med i träden:). 





Tjingeling soliga söndag!







Här lyser solen idag med och det känns fantastiskt fint och vårigt. Emma håller på att hoppa i stallkläderna och vi ska strax åka ut till prinsen. Det blir lösgörande dressyr idag men vi håller oss ute (man måste passa på:). Hemma här är det nu nystädat och det känns sååå fräscht igen. 



Imorgon är en stor dag faktiskt! Vi ska åka och kika på första hästen (den vi hittade allra först såldes mitt framför näsan på oss tyvärr:S) som vi nu hittat och det verkar vara en toppen kandidat men man kan ju aldrig veta liksom - detta är såå svårt. Både Emma och jag håller tummarna för att den som provred henne igår inte ringer idag och säger att hon vill ha henne så vi har en chans att få komma, vi har ju liksom boka tid nu och allt. Känns liiite att skriva ut det här, vill ju inte jinxa till det liksom he he (men jag vill ju så gärna berätta vad vi sysslar med för er alla:). Håll tummar och tår för oss nu är ni rara!



Nu - mot stall! Ha en toppenfin söndag mina fina vänner!




KRAM











Inga kommentarer: