lördag 25 mars 2017

VÅRKÄNSLOR I STALLET
































I stallet singlar vinterpälsen för fullt på hästarna (kliigt värre emellanåt, men man får köra ryktsten och hjälpa till lite på traven;). Hagarna är leriga men solen lyser, katten rullar sig på stallplanen och det är fullt med vårkänslor och förväntan. Älskar den här tiden även om jag avskyr leran ha ha. Idag red Emma & Emilia ut och galopperade på snöfria grusvägar. Såå vad jag är avundsjuk, vill ju med. Men jag fix pyssla hemma i stallet och sen hann jag sitta med nosen i solen och läsa min traumabok;) Visst är dom fina tjejerna med sina hästar. HS klädde vi i vårigt rosa idag, så även om man är kille kan man rocka rosa;)




Nu måste jag knoppa ett par timmar vi har ju varit iväg sen i morse och det blev sådär med min ledighet att jag rycker in i natt och jobbar, så lite vila är ett måste nu. Men det är ok! Jag var ju ledig en vecka så ett extrapass är ju helt ok och är det bara en natt kan man typ bara vara vaken och hoppa över att sova efter den:) men först ska jag fixa ett till inlägg till er, har en fin fin rabattkod att dela ut:)




KRAM SÅ LÄNGE










1 kommentar:

Nazima sa...

Ljuvliga bilder! Japp, nu är det verkligen "pälsbyte" på pållarna, märks på ett eller annat sätt! Ryktsten är en himla bra uppfinning.
Önskar di gen fortsatt fin helg trots extrajobb!

KRAM