tisdag 28 mars 2017

VÅRFIXAR I SOVRUMMET










Här ligger ett sprillans nytt kit från Beach House till sängen från Sleepo och bara väntar på att bäddas i. Men täckena hänger ute i vårluften och vädrar först bara sen så:)








Har älskat Beach House lakanen sen de kom på marknaden (har ju även morgonrockar och nattkläder därifrån), de och Mille Notti de är bara bäst! Vill inte sova i något annat alls längre:)







Hej finaste ni!






Solen strålar och det är alldeles underbart ute. Jag ska strax ner på stan och gå på lunchdate. Så himla härligt! Där nere på torget bygger de upp uteserveringarna och nu är det banne mig vår på riktigt (jag blundar för nyheter om att det ska bli kallt igen och komma snö;). När jag kommer hem ska jag bädda i sängen med det ni ser ovan (jag ska visa er sen;), sen ska jag försöka komma ut på en lång härlig pw idag med. Lider fortfarande lite av sviterna av värsta migränanfallet igår, då är det bra med frisk luft:)



Hoppas ni har en underbar tisdag vänner!




KRAM









I samarbete med Sleepo.se

Inga kommentarer: