torsdag 23 mars 2017

TODELOOO











I vårt gästrum har jag lagt in en ny vacker ullpläd från Nina Kullberg i fåtöljen (psst, kika in på insta och tävla om en lika samma @mittvitahus;). Detta rum är nog det vi är i minst och det som fått allra minst kärlek. Jag har planer för det (det har jag ju alltid med allt, men sen ska man bara ta sig tid för det med och just nu vill jag mest bara vara i stallet:). Mattan hittar ni här, fåtöljen är från Ikea. Vita sängkappor brukar jag alltid få frågan om vart de kommer ifrån och ni hittar de allra bästa här.






Hej finaste ni!








Hoppas ni alla mår toppenfint?! Ni förstår inte hur skönt det är med ledigt! I en vecka nu ska jag bara göra massor kul (det är iofs kul på jobbet med, men det är  a l l t i d  roligare att vara ledig;). Jag hoppas såklart hinna kika in till er massor:)


Solen har lyst härlig hela dagen och jag har hämtat ut lite paket på posten och varit nere på stan och lunchat. Jag har även hunnit fixa lite ute och i morgon står lite inköp av nya blommor till framsidan på agendan. Älskade underbara vår - du ger mig energi och sol i sinnet.





KRAM