måndag 27 mars 2017

SÅ TYPISKT MIG











I många läge är jag verkligen så säker på vad jag vill ha men oftare tycker jag att jag är velig. Jag velar och velar på om jag ska eller inte ska, ibland har detta resulterat i att saker tar slut eller blir sålda och jag blir besviken. Jag är sällan först med något om det inte är något så där klockrent, utan snarare sist ha ha. Nu beställde jag ju klänningen först i grått då den var slut i den rosa färgen jag spanat in först (velade såklart för länge) och sen fick jag klura på om man kunde ha grått på bröllop (tjejerna här hemma hävdar bestämt att den är blå men nej den är grå). Sen la jag ut frågan på Instagram alla tyckte jag och sen vips där i kommentarsfältet fick jag tips om vart jag kunde hitta den rosa. Jaha då blev det två. Nu hänger de här alldeles för vackra för att göra sig av med någon. Jag i ett nötskal. Fin blir jag nog hur som:)









Skorna kom med postbudet nyss. I'm in love. Så snygga blir perfekta till det som blir:) (dom hittade jag här, klänningarna här och här). Nu lite smycken och kanske måste jag ha något över med eftersom det är i juni som bröllopet är.



Nu ska jag fixa lite mat här till skatterna. Har legat i sån migrän hela dagen och bara försökt överleva. Men nu börjar det släppa efter lite mediciner och vila. Har ju inte haft migränanfall på nästan ett år men jag tror det är allt svaj mellan nattjobbet nu som utlöste det. Har ju sovit lite sisådär senaste nätterna hmm...



Men vi ses i morgon igen när jag är lite piggare igen:)




KRAM












6 kommentarer:

Polkagrisglass sa...

Håller helt klart på dusty till bröllopet men jag hade skickat tillbaka en för du kommer ändå bara ha en favorit och sedan blir den andra bara hängande! Supersnyggt blir det

Emelie S sa...

Jag röstar på den grå, den är supersnygg, särskilt med de skorna till, en sjal i färg så passar det absolut till bröllop :-) Men som du skriver, fin blir du oavsett :-)

Ywonne sa...

Kör på den grå, tillsammans med skorna blir super. Köp sedan ca 1.70 cm (ofta 110-1140 bred) sidenchiffong på närmaste tygbutik, fålla kanterna fint för hand och du har en toppen fin sjal. Tänker lite den här typen skulle passa dig o dina färger toppen och dessutom du är helt ensam om sjalen. Väljer du ett enfärgat eller infärgat tyg så har du en super snygg sarong till sommaren:-) Så gör jag. Ju dyrare tyget är desto snyggare fall och hållbarhet
http://s3.amazonaws.com/enkelt.storage.production/14/images/af2df15a-c91b-11e6-a4c7-001c1401551c_b.jpg?1482503141

Samma gäller förstås om du skulle ha den rosa.... du kommer bli stunning oavsett!

Anonym sa...

Jag tycker den rosa och tror att den blir mest användbar oavsett årstid . Skicka tillbaka den blågrå - vad ska du ha två till??? Hoppas vi får se en bild på dig sen när det blir dax! /E

Anna Bosiö Rosenholm sa...

Tycker dusty rosa, den är fin mot ditt mörka hår

Therese sa...

Skickade efter den mörkblå men ångrade mig😳Och ville ha den rosa istället. Var slut överallt men så hittade jag den på den ena sidan du länkade till👍🏻 i rätt storlek!!! Tack för tipset 😃
Redan skickad så jag väntar med spänning på den. Den satt ju så fint💕