tisdag 28 mars 2017

SÅ DÄR JA
















Så där ja, då var det fluffigt nybäddat här med Beach House setet från Sleepo. Så skönt när man ska gå på en massa nattjobb strax att ha det fräscht i sovrummet:) 







Hej igen fina!







Ååååh vilket härligt vårväder - blir alldeles lycklig i själen. Det satt massor folk ute på uteserveringarna i stan och jag hade solisar på näsan. Vi käkade god Thai till lunch jag och tjejerna och sen åkte jag förbi blomsteraffären och köpte lite nya snittisar. Nu har jag kommit hem och tagit in alla täcken som doftar vår och bäddat i nya setet med sängkläderna. Ute på gatan är det fullt liv igen här. Ungar som cyklar, åker inlines och gungar borta i lekparken. Tänk vad mysigt när alla börjar komma ur sitt vinteride. En grilldoft börjar även sprida sig känner jag nu. Härligt som bara den:)










Nu ska jag kika in här och beställa mig en födelsedagspresent till mig själv he he. Har dock spanat på den ett tag och nu ska jag slå till;) Och ni jag såg att den fina sjalen fanns i lager här nu om ni var sugna, börjar vara slutsåld överallt annars ju;) Sen ska jag faktiskt ringa på en häst jag kikat på annonsen på - spännande spännande:)




Happy fortsatt solig tisdag vänner, ses i morgon igen:)




KRAM











(Innehåller Adlinks)

1 kommentar:

Nazima sa...

Ja, nu känns det att våren ät här, så skönt! Koftan är helt ljuvlig, blev sugen på att klicka hem den till mig själv med.
Spännande med hästletandet nu! Är det maxad d-ponny eller storhäst ni är ute efter? Här har vi precis fått tag i en liten ponny att hyra i sommar, en maxad b-ponny så att även lillasyster på 6 år kan rida lite utan att hästen känns för stor...

Kram och tack för underbar inspo! Blir på så gott humör av att läsa hos dig