söndag 5 mars 2017

ÖNSKELISTAN MARS













Ny månad och ny önskelista - här kommer Marsmånads önskningar. Egentligen är det inte just månadsspecifika önskningar utan saker jag tittat på länge och som säkert har dygt upp på tidigare önskelistor:) Men en födelsedag stundar snart och det brukar alltid vara några som frågar vad jag önskar mig då så here we go:)



Soft Goats plagg bor jag i - bokstavligen! Speciellt deras koftor och ponchosar. Riktiga favoriter och en ny färg varje säsong är nästan ett måste. Fast jag önskar mig mer kläder denna vår och till min födelsedag! Kört stor utrensning och vill ha nytt:) Tänk att vissa plagg tröttnar man på och vissa är kvar år efter år tills de är helt utslitna. Denna står på önskelistan (så jag eller hur?:) och jag behöver ett par nya pumps då jag krymt ur mina, har kikat på dessa snyggingar.



Säger det igen men jag vill fylla mitt hem med Skogsberg & Smart lyktor. De är de finaste just nu i min mening En vit hurricane Soda - ja tack! Finns hos härliga ByBinett


Mulberry är ständigt på önskelistan. Snygg nyckelring och gärna en Lily (fortfarande!) till mig tack;)


Vill ha lite nya coffetableböcker till vardagsrummet och några böcker till köket att piffa med. Böcker gör hemmet så mycket hemtrevligare med en gång tycker jag. Modekokboken står på listan, likaså dennadenna och denna.



Nu stalldags, lill ponnyn måste få sina ögondroppar och lite annan omsorg. Längtar tills på onsdag då han ska till veterinären igen och då hoppas vi hon säger att han är helt frisk och mår toppen igen:) I kväll ska jag ut med ett par kollegor på restaurang, känner mig egentligen inte helt fit for det men det får bli en kortis:)





KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, har du inte en sådan väska? Fick för mig att jag hade sett den hos dig innan. Kram chattis

MITT VITA HUS sa...

Chattis: Naj ingen Lily, dock har jag en annan Mulberry clutch med kedja:) Man kan dock aldrig ha för månat mule;)

Kram

M