söndag 26 mars 2017

NY VÅRKLOCKA & RABATTKOD
















God morgon finaste ni!
 
 
 
 
Hoppas ni sovit gott och vaknar upp till denna strålande söndag på bästa sätt:)



Idag visar jag min nya fina lilla klocka - en elegant klassisk liten fin klocka från Daniel Wellington och det är inte mindre än en från deras pinfärska Classic Petite kollektion. Denna klocka har en urtavla som mäter 32 mm och är väldigt nätt och vacker och den har ett mesharmband och är som sagt en nyhet i DW sortimentet. Min är i silver med vit urtavla, precis så som jag tycker är finast just nu:) Men den finns i lite fler varianter som tex. en i roseguld som bara är sååå snygg den med.







Just nu får du min fina läsare 15% på allt hos danielwellington.com även den nya fina kollektionen. Koden för att få rabatten är: MITTVITAHUS och är giltig tom. 19 April 2017.





KRAM










I samarbete med Daniel Wellington

Inga kommentarer: