tisdag 21 mars 2017

BRÖLLOPSKLÄNNINGEN & KOMATRÖTT


















Check på klänning till junibröllopen vi ska på! Kunde bara inte bestämma mig för färg så jag har klickat hem en i denna ljuvliga Dusty pink och en i härlig ash-färgad. Gillade modellen på den jättemycket och jag hoppas nu den passar med;) (Klänningen är från By Malina för den som undrar;)






Tjingeling vänner!





Jag är mitt i massa jobb just nu, så hemskt ledsen att jag inte kikat in så flitigt och för er som undrar över recepten jag utlovade - de kommer he he;) Jag är just nu bara så trött, nattjobbet förra veckan har tagit ut sin rätt och det känns som jag är komatrött mest hela tiden nu:S Men solen lyser och man ska vara glad och ha sol i sinnet:) 



Nu kommer min bästa fina kollega strax och hämtar mig. Vi brukar åka till jobbet ihop och ha lite kvalitets-vänner-tid i bilen på vägen dit:) Vi ses snart igen vänner och jag har ju en fin fin tävling till er med så håll utkik:)




KRAM











3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar för dusty pink! Mest användbar öht om du frågar mig ;) spännande att gå på bröllopp! Det är ju så mysigt o feelgood med alla såna högtidligeheter. Ha en bra dag! //E

Ritoot sa...

Fashion and jewelry brands revealed, check out my blog for the latest trends
http://www.ritoot.com/blog/

Nazima sa...

PH, så mysigt med bröllop att se fram emot! Den klänningen du visade var helt underbar! Tror du kommer bära upp den så fint!��
På tal om något helt annat, du är på min lista över 8 bloggar jag besöker mest frekvent och gillar skarpt. Om du är sugen så finns inlägget att läsa här:

http://nazimasmatochhem.se/lista-pa-8-bloggar-jag-besoker-frekvent-29464967

Kramar