söndag 26 februari 2017

VACKRASTE LYKTAN EVER











Alltså hur fiiin? Kan vara finast lyktan ever va?;) 







Och magnolia, hur fint är inte det?







Jag har suktat länge efter Skogsberg & Smart lyktorna och efter att ha sparat ett tag så tänkte jag klicka hem mig en. Dock har jag velat länge på vilken jag skulle välja när jag väl köpte en, men jag är ju väldigt förtjust i klarglas så det föll på den varianten (jag har haft de silvriga och denna variant på önskelistan och egentligen är ju alla varianter sååå fina, både vita och de guldiga, soda-modellen, ja alla verkligen, så det är ju svårt att välja:). Man kan tycka liiite dyra men ack så vackra de är. Så glad i min och fler kommer det bli (behöver nog bara rensa ljustaksskåpet liiite först he he;)!





Hej igen vänner!






Nu har jag fått några minuters skönhetssömn he he. Myyycket piggare igen:) Tänk vad sömn är viktigt, jag la mig framför sändningarna från Göteborg Horse Show och tänkte vila lite men somnade som en stock:S Hästlivet är rätt tufft, tidiga mornar och ganska slitigt för kroppen men stalljobbet så man blir trött:)



Meu ska jag kika på Country Dreams och på deras shoppingevent, är visst bra rabatt idag såg jag i nyhetsbrevet och man kanske skulle passa på att klicka hem lite vårnytt:) Sen påminner jag även om att sista dagen att få 20% hos Sleepo med koden: Sleepo20.



Ha en toppenfin söndagkväll nu vänner, så ses vi i morgon igen!





KRAM










(Inlägget innehåller AdLinks)


SparaSpara

3 kommentarer:

Cilla sa...

Hej! Är nyfiken på din hall och tapetseringen! Hoppas det blev toppen! Njut av en ny vecka! Cilla

Anonym sa...

Ja lyktan är verkligen ursnygg/ E

MITT VITA HUS sa...

Cilla: Inte kommit så långt än, men jag lovar visa när det är klart:)

Kram

M