söndag 5 februari 2017

TJINGELING SÖNDAG










På väg till ridhuset idag passade vi på att knäppa ett kort, fint med snö i bakgrunden men att ha vit häst i detta väder är not so funny alls:P





Tjingeling söndag!







Hoppas ni mår fint vänner - är vakande jag upp med virus känningar. Hostar och kraxar som en kråka men ingen feber än iaf. Har dock den där virusvärken i kroppen, kan knappt böja ryggen för det gör så jädrans ont. Känns som vi alla smittat varandra på jobbet och nu var det min tur:S Jag ska strax bädda ner mig i sängen och försöka kurera mig inför morgondagens jobb, och jag har proppat mig full med värkpiller så jag håller tummarna för att orken kommer finnas.










De där var fin idag men båda var trötta märktes. Igår morse var det ju nämligen en tuff träning (välbehövlig dock;), så idag blev det mest jogg. Emma fick mocka och fixa allt själv idag - duktig kicka. Jag hoppas så hon snart är mogen för den egna hästen;)




Ha en fin fortsatt kväll, kikar in till er i veckan igen sen < 3




KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! / E

Karin sa...

Ha ha, ja jag vet hur det är att ha en ljus häst när det är plusgrader ute och lerigt! Å andra sidan blir de rena och fina när det är snö! Fin bild!