måndag 13 februari 2017

STARTAR VECKAN
















Dagens jag på språng! Snart är det väl dags att packa in vinterjackan iaf, det hoppas jag såå mycket även om jag älskar den. Jacka här, ny By Malene Birger sjal här (och även nytt mobilskal som är såå snyggt kommer med från Modesto:).





Nämen heeej vänner!






Hoppas helgen varit bra!? Visst blir man glad att att vakna till en klarblå himmel och soool denna måndag?! Det blev jag iaf (sen att tjejerna hade tredje världskriget här på morgonen och slog i dörrar så jag tror övervåningen skulle trilla ner är en annan femma;). Jag har massa att fixa idag till veckan och i kväll blir det thai-kväll med några tjejer från jobbet. Så skoj att snacka lite utanför jobbdörrarna:)



Så nu måste jag sticka igen, nu bär det ner på stan (egentligen ogillar jag att ha massa på litan att göra men det är bara checka av en sak intaget, och göra det direkt och inte skjuta på saker då blir man bara mer stressad. På förmiddagen var jag söder ut och hämtade lite grejer till stallet som vi ska ha där:) Men till er säger jag nu hoppas ni får en fin start på nya vecka - ses snart igen!




KRAM









Inga kommentarer: