fredag 24 februari 2017

SÅÅÅ SKÖNT MED PEELING























Idag på förmiddagen bäddade jag ner mig hos min vän Hanna på Hudvårdsrummet (kom på att jag firar 15 års jubileum där i år, trogen kund mao:) för en kemisk peeling (ej sponsrat för er som undrar). Ni som läst här ett tag vet ju att jag störtgillar dom. Känslan att bli alldeles stram och ny i ansiktet är hur skön som helst. Gjorde en så där milkpeel som jag brukar göra och Hanna har till denna vår skräddarsytt en behandlingsplan för mitt ansikte då jag precis har gjort Botox i pannan. Hej då rynkor (jag vet nu skriker några av er säkert rakt ut men mitt val, min panna he he;) och nej jag var inte jätterynkig, men jag har problem med att jag kisar ofta, framför datorn, i solen och när jag är trött och ja rynkorna kommer då och dessutom så slipper jag förhoppningsvis migränen nu med! (och där har ni mig på bild ovan, nybehandlad, no make up, no filter men slät och fin!:) (Scarf här, väska här, skor här, klänning här)


Nu tipsar jag med om att om ni vill gå till Hanna så finns där ett suuuperbra erbjudande på peelingen just nu, klicka och läs här (fortfarande ej spons;)



Köpte även med mig lite nya produkter hem men jag tänkte vissa dom i ett annat inlägg - typ min hudvårdsrutin just nu! Skulle ni vilja det förresten?:)





KRAM











4 kommentarer:

Fia sa...

Ja det vill jag gärna. Alltid bra med tips på produkter :)
Kram

Anonym sa...

Ska bli spännande o höra om migränen bättras av enbart botox i pannan. Känner viss tveksamhet då jag känner flera som får botox via neurologer och då runt hela huvudets hårfästen och det inte alltid hjälper. Hoppas du får lindring iaf för migrän är inte skönt .

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ja det ska bli spännande och se om det hjälper mot migränen, det är en neurolog som gjort på mig:)

Kram

M


Anonym sa...

Fördubblats botox en hos Avni? Via hudvårdsrummet?