lördag 4 februari 2017

ÖNSKELISTAN FEBRUARI














Då var det ny månad då februari gjort entré och det innebär att det är dags för ny önskelista:)



Soft Goat har ny kollektion ute - yummie! Vill. Ha. Allt.


Har bara en klocka i guld som jag älskar från Triwa, vill ha samma modell fast i silver denna vår.


Prickkudden i beige med Ralph Lauren tyg från Newport hade jag på span redan i höstas. Men då tog den slut innan jag han blinka och jag fick bara hem den bruna varianten, nu finns den igen hepp!


Vill ha en fin liten vattenkanna på min fönsterbräda i köket. Gillar denna Well Watering Can från Menu som jag spanat på hos mina vänner på 200m2.


Hur fin puffa? Skulle vara perfekt extra sittplats hos oss här hemma. Om jag nu inte kan övertala N om att vi ska åka och köpa den där Howard fåtöljen (som jag tror jag försökt övertala honom om nu huuur länge som helst;). Puffen hur som finns hos Artilleriet - en av mina favoritaffärer.





Nu väntar mellomys i soffan och en stor skål popcorn (vi är inne på februari utan godis, chips och annat, vi hela familjen. Det går bra och socker detoxen efter julen var välbehövlig. Dock kör vi lite nyttigt snask som gurkstavar och dip, popcorn och nötter och jag har lovat en semla på semmledagen men annars är det stop;) Hoppas ni haft en fin lördag förresten, här har det gått i ett från tidigt träning i stallet i morse tills nu när matfixet har lagt sig. Vi har även hunnit vara en sväng med alla andra på det gul-blåa varuhuset phu. Fattar inte att man alltid gör samma misstag att åka dit på helgen liksom, men hade lite grejer vi behövde fixa där. Hur som nu är det gjort iaf och nu säger jag hej för nu och trevlig kväll vänner!






KRAM












3 kommentarer:

Mittdittovitt sa...

Var också på det blågula varuhuset igår. Har aldrig varit där när det var så mycket folk! Som tur var skulle jag bara ha en speciell sak så vi gick bara in och fixade den.

Mycket fint på din lista. Kudden är en vill ha från mig också :)

Kram Fia

Kamillas Kamera sa...

Så mycket fint som står på önskelistan. Triwa klockor är så fina. Jag köpte en till mig själv i somras som jag använt sparsamt, vilket jag inte alls vet varför.
Helt enkelt så får den åka på redan idag.

Ha en fin söndag.
Kram KAmilla

Enkel stil sa...

Jag gillade koftan. Såg ju hur mysig ut som helst. Triwa klockan har jag i svart och någon till ligger i lådan. Den svarta används dagligen. Kram Anita