tisdag 28 februari 2017

HÄR KOMMER ETT LASS MED SEMLOR
















Någon rar hade fixt lite semlor till familjen idag denna fettisdag. Så gott tycker skatterna:)





Hej hallå!






Har sovit uruselt idag, alltid så första natten. Sen när man ska gå av då kan man sova huuur länge som helst. Blä värsta med nattarbetet! Jag hoppas på en skaplig natt i natt med, men man vet ju aldrig:S



Just nu väntar vi som är hemma på att resten av familjen ska komma hem så vi får mumsa semla. Jag har faktiskt inte ätit någon än i år (har ju knappt ätit något sött alls hela det här året hitintills:). Jag tror inte jag kommer få i mig hela den där bakelsen faktiskt:) Föresten hur gillar ni era semlor? Klassiska, vaniljkräm, wraps, lakridssemlor? Tell me:)




KRAM








4 kommentarer:

Anonym sa...

Mumsigt! Måste fråga var dina ursnygga fruktskål som är vit med mellanrum finns att köpa?

Anonym sa...


Jag tänker köpa Millenotti påslakan, är de stryk och mangelfria?

//Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: De är nog inte helt strykfria om du vill ha dom helst släta men hag tycker det brukar täcka att ta dom lite fuktiga när jag viker ihop, då blir de relativt släta:)

Kram

M

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Från Fide Fajans på Gotland:)

Kram

M