fredag 24 februari 2017

EN BÄTTRE FREDAG MED VACKRA BLOMMOR
























Det plingade nyss på dörren och där stor blomsterbudet med en famn blommor till mig - bästa Interflora vad jag gillar er < 3 Tänk så mycket lite färska snittisar gör för humöret:) Ville bara visa er dom, såå underbara! (Soffan är en Englesson och mattan kommer från NTK och Lindholms Interiör, bordet är specialbeställt, urnan med blommor hittar ni här, även den zebrarandiga kudden som jag brukar få frågor om finns där, Kuddarna de grå kommer från Svenskt Tenn och Garbo, Liljan i silver kommer från 200m2 och Skogsberg & Smart lyktan från ByBinett:)



Nu dags att hoppa i stallkläderna och åka mot pricken, han är vår hela helgen nu - såå mysigt och på söndag lastar vi igen och drar på hoppträning:). I kväll sen är det bara vi tjejer hemma och vi ska ha pizzakväll med hemmagjord pizza och sen bara ligga och mysa i soffan:)



Önskar er en fin start på helgen!




KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du har ett jättefint hem. Men undrar vart förvarar du alla grejer? Du har sååååå mycket fina inredningsdetaljer.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: jag har ju massa skåp i vardagsrummet, de är där i när det inte står framme:)

Kram

M