måndag 20 februari 2017

DREGLAR ÖVER BUSNEL & HEJ NYA VECKAN


















Hur snygg är inte denna vår-rosa kappa?? Jag älskar verkligen Busnel stilen - alltid gjort (kommer ni håg de poppis väskorna på 80-talet? Jag hade en vit och blå och jag älskade den och jag gick ofta in i mammas garderob klappade på hennes fina mörkblåa fina Busnelkappor och tänkte att en dag skulle jag ha en:)! Ivår kanske det är dags att köpa sig den där egna, klurar på det iaf. Hittade även massa andra fina vårlagg när jag kikade på nyheterna här.





Hej nya veckan!






Går det inte rasande fort nu?? Jag tycker det iaf. Jobbar ju typ jämt (och det känns som jag skriver det jämt här med:S). Denna vecka är intensiv till en början, non-stop jobb sön-torsdag för att få lite långledigt sen. Skatterna har sportlov och jag vet inte om mina tonåring och pre-tonåring tar det där bokstavligen direkt… Det har mest tagit det easy peasy idag och legat framför Netflix hela dagen och smsat om hur mycket de behövde glass för att bli friska från sitt halsont, medans vi vuxna jobbat:P Men jag ska nog skaka liv i dom lite senare i veckan he he och i morgon skulle visst en på bio med kompisar och den andra om hon slutat hosta hänga i stall.


Nu en varm dusch och sen vila hjärnan några minuter innan jag tar tag i mailhögen:S Vi ses snart igen, och tills dess ha en fin start på nya veckan och denna måndagskväll!:)





KRAM










(Inlägget innehåller AdLinks)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Den väskan hade jag också, och har fortfarande kvar! Fast blå-röd.

Anonym sa...

Kul Elisabeth - jag har också min blåröda kvar , hade en rödvit också men den är borta.

MITT VITA HUS sa...

Åh tjejer jag önskar jag hade sparat min med:)

Kram

M