torsdag 9 februari 2017

CARARRA LOVE I HUSET

















Äntligen har marmorskivan (från Linköpings Sten & Marmor om någon undrar och det är en Carrara C) (Ej sponsrat inlägg) kommit på plats på våra skåp. Det var inte helt lätt att lägga den där då den väger en hel del, men så fint det blev:) Ljustakar från Svenskt Tenn och Gloria från Klong hos 200m2, Vasen är med från Svenskt Tenn om nu någon missat det;) Finaste blombuketten kommer från min absoluta favorit blomsteraffär Blooming Design här i stan:)






Tjingeling vänner!






Här är det fortfarande atjo-prosit-läge och jag har snart tappat rösten helt. Men fortfarande ingen feber eller så så jag kör på:) Har dock försökt vila både idag och igår ordentligt så jag ska orka helgen som kommer gå i ett:) Jobb jobb och säsongens första tränings-tävling (Pay n' Ride för er som inte vet;) och vi hoppas ponnyskrutten kommer må bra, han har nämligen haft kolik i veckan stackarn:(


Igår var en spännande kväll, var på ett litet party (vi snackar inte tupperwareparty direkt när jag säger party;) hos en kollega. Oj så kul och ja nu är man säkert fast, bara vänta på resultatet först sen får vi se;) 



Hoppas ni har en fin vecka annars, i morgon är det fredag igen och vilken rasande fart denna vecka gick i. Tycker dock att veckorna börjar kännas lättare, lite snö på backen gjorde allt ljusare och sen att vi börjar få tillbaka ljuset det gör ju allt:)





KRAM











SparaSpara

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas de vägghängda skåpen klarar tyngden nu bara!

Anonym sa...

Jättefint med marmorskivan! Funderat länge på nåt liknande men knappt vågat ta reda på vad det kostar. Kanske oförskämt att fråga så svara bara om du vill svara 😉 - hur mycket kostade den?
Ha en bra kväll!

Kamillas Kamera sa...

Super snyggt. Visst är det typiskt att sjukdomar och förkylningar alltid ska hälsa på när man har en massa inplanerat.

Må så gott.

Kram Kamilla

Anonym sa...

Var kommer skåpet ifrån, väldigt fint

Nadia Kaplan sa...

It looks really great. Very pretty :) And beautiful flowers.

Anna sa...

Verkligen fint!!
Är marmorn slipad eller polerad?
Den slipade är väl mer matt & den polerade är väl mer blank tror jag 😀
/Anna

charlotte sa...

Hej
jättefint!
länge suktat på att göra samma och nu skall jag nog ta tag i det. Har du lust att berätta vad den kostar? Det är ikea skåp va? Hur öppnar du dem? Har du sådana man trycker till?
Vet inte hur jag skall lösa det själv, har inga handdtag el tryckfunktioner men man kanske bara kan hålla i underkant och öppna...

tack på förhan för dina råd
kram