lördag 18 februari 2017

ATT DOFTA LITE YUMMIE











Nu doftar jag yummie hela jag för jag fick nämligen det här kitet på alla hjärtans dag av mina fina ( t a c k  älsklingar < 3).






Boss parfymer har alltid varit favoriter hos mig (speciellt herrdofterna - älskar att sniffa på min man när han har på sig;) och jag har haft många varianter genom tiderna men nu denna har jag aldrig haft och jag måste bara tipsa er för den luktar så vårligt, fräscht  och gott mmm. The Scent heter den och är så fin - tips tips!




God morgon lördag!






Hur mätt var inte jag då när jag vaknade mhm. Middagen igår kväll ligger kvar som ett lager bomull i magen och det var såå gott. Vi var ju på restaurang Aioli hela familjen och tapasen där kan liksom aldrig bli fel;) Ni måste testa äta där om ni inte gjort det!



Här nu på morgonen har vi mest tagit det lugnt och nu är det dags för oss (jag och ems) att hoppa i stallkläderna för att ge oss iväg. Dagen kommer fyllas med hästmys i vanlig ordning och i kväll vankas det biodejt med min kära. Mysigt med lite tid för oss själva;)



Hoppas ni får en härlig lördag mina vänner!



KRAM









1 kommentar:

Mittdittovitt sa...

Åh jaa den luktar ju så gott, en perfekt sommarparfym. Har den också.

Ha en fin lördagskväll!

Kram Fia