måndag 30 januari 2017

VAD JAG LÄNGTAR TILL VÅREN NU














Jag har jättelängtan till våren nu. Är så trött på vinterjackor, mössar och vantar (fast jag vet att den envisa vinter kommer hänga i ett tag till, lika så de där kläderna;), trött på leriga hästben och tokskitig bil då denna vinter inte kan tycka sig bestämma sig för om det ska vara kallt eller varmt - snö eller inte! Blä helt enkelt.



I vår skulle jag mer än gärna gå klädd som ovan. Jag tänker mig fortsätta köra på favoritfärgerna i klädesväg och outfiten där är ganska så mycket jag, typ rakt igenom:) Skulle tänka mig spatsera runt i en storstad i Europa (hej London eller Paris, eller kanske Rom) klädd så där:)



1. Jag vill ha By Malene Birger sjalen nu i rooosa say no more (hjärtögonemoji), så jag - eller hur??;)


2.  Jag har önskat mig en skinnpaj nu ett bra tag, kanske skulle investera i en denna vår. Blir bara så trött på att jag har så stor byst men jag får väl prova mig fram så jag hittar en som sitter snyggt:) Primeboots är riktigt snygg hur som.


3. Vita sneakers funkar alltid - denna lite mer stylisha modellen ja tack!


4. Ett måste med glitter i öronen. Lily and Rose favvisar använder jag varje dag!


4. Svarta snygga snygg-byxor. Jag gillar när de är lite korta så vristen syns. De här från By Malene Birger ser perfekta ut.



Längtar du till våren min vän?




KRAM










(Inlägget innehåller AdLinks)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Berätta mera om Viktväktarna. Jag kör själv sedan 4 veckor, har lyckats gå ner 6 kilo. Är jätte nöjd. Spanade senast igår på vårkläder, skorna, fina men dyra (vill gärna ha). Du kommer var jättefin i den sjalen (med ditt mörka hår).

Hus nummer 22 sa...

Ja nu längtar man verkligen efter att plocka fram vårgarderobe. Ha en bra dag. / Maria

Anonym sa...

Toppensnyggt! Ja nu börjar man få lite springfeeling! /E

Anonym sa...

Jag längtar också särskilt att köpte en Busnel Victoria Jacket 😊😉 Blev sugen på en ny sjal från by Malene Birger (rosa) men ska fundera då har redan några stycken ☺️.
Jag vet att du gillar Lilly of rosé örhänge; en fråga: ramlar inte stenar av då gjorde på ett par av mina😠 Har haft de bara en enda gång 😏 Blev besviken ... men har satsat på Caroline Svedbom istället 😊 (Mini drop studs).

Kram/ Magdalena

MITT VITA HUS sa...

Magdalena: Nej det har jag aldrig haft problem med:S Maila dom, de hjälper dig säker!

Kram

M