måndag 23 januari 2017

KIKA IN I MIN WIC
































Mitt absoluta favoritrum i hela huset är min lilla wic. Älskar att gå in här, heltäckningsmattan gör det såå ombonat och man vill nästan genast lägga in samma i hela huset;) Idag har jag pysslat och plockat här inne. Nästan en fröjd att lägga in rena tvätten nu mera:)






Hej hallå vänner!







Hela helgen har gått åt till jobb och ja jag har fått göra skäl för min lön om vi säger så. Somnat som en stock när jag kommit hem och sovit i 12 timmar tills det varit dags att jobba igen. I lördags lyckades jag tom somna ifrån filmen hrm, händer aldrig liksom! Känns nästan som jag håller på att bli sjuk, värker i ryggen och i lederna och näsan börjar rinna:S Men himlen är blå och solen skiner idag. Jag ska ta en promenad nu och sen åka och handla lite då kylen gapar tom efter helgen. Vad gör ni annars då? Har ni haft en bra helg?





KRAM










12 kommentarer:

Anna sa...

WOW!

Top Mia!

KRAM <3

Anonym sa...

Oj så fint��❤ vilken matta är det ni lagt in?

Anonym sa...

Jag börjar bli orolig att du sliter ut dig på AM även om det kul. Var rädd om dig! /E

Ia sa...

Så fint!

Anonym sa...

Souperfin wic och innehåll :)//E

Lina sa...

Dröm-wicen!!
kram!

Nazima sa...

Åh, va läckert! Helt i min smak!
Kram på dig❤

Agneta sa...

Åh så fint!

Anonym sa...

Fint!
Hur bred är eran WIC, själva rummet? Ser inte om du har hyllor på motsatta sida. Skulle du få plats med det?

:-)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Matta från Bauhaus, köpt på rulle. Vet je namn tyvärr men billig och bra:)


Anonym: Vet ej hur bred, men ja man får plats med hyllor på andra sidan om man vill:)


Kram


M


Eva sa...

Gudars så fin!! Och sjukt snygga väskor!;-)

Anonym sa...

Så himla fint. Var kommer den fina glasboxen med klockan i ifrån?