måndag 16 januari 2017

EN NY VECKA & NY ENERGI












Förra veckan var jag så låg så jag tror knappt jag varit så låg någon gång tidigare. Vet inte vad det var men jag skyller på månen;) Jag ville mest ligga under ett täcke och grina och tycka synd om mig själv hela tiden och jag har aldrig under den tiden från jan 2015 till maj 2016 då jag ätit enligt viktväktarna haft sådan hungerkänslor och magsmärtor som jag hade. Trodde jag skulle bli smått galen och ja det resulterar ju inga bra resultat denna passerade vecka. Nu ny vecka, ny energi. Jag har laddat upp med massa mulegos i helgen och mest bara varit på mina lediga dagar och nu idag denna måndag startade jag dagen med en pw före frukost och nu har jag gjort matlådor för de kommande jobbdagarna klapp på axeln.









Idag blir det nattjobb. Mitt arbete bygger nu på 75% obekväm arbetstid och jag gillar det för min kropp gillar det bäst. Dock är det trist när man har familj att vara borta så mycket från dom, kvällar, helger och nätter. Jag har alltid varit en nattmänniska, hatar att gå upp på morgonen. Värsta jag vet. Jag kan gå och sega en hel dag och ha noll energi men sen blir klockan kväll, då är jag pigg som en lärka. Svårt att sova på nätterna har jag med. Suuuperkänslig när det är fullmåne, då blir det ingen sömn alls:S Kan ju liksom lika gärna jobba då;)



Önskar er alla en fin start på veckan nu. Jag hoppas vi ses lite mer senare:)





KRAM











1 kommentar:

Anonym sa...

Varifrån kommer din grå matta? Den är jättefin! /B