tisdag 3 januari 2017

DET HANN VISST BLI NYTT ÅR










Det blev så tomt när granen flyttade ut och alla julblommorna blommat över här hos mig. Samma hos er kanske?






Och det är inte bara vardagsrummet som känns tomt igen, jag tycker alltid januari känns så tomt. Man liksom bara är, inget är kul på gång och inget att se fram emot direkt…





Hej finaste ni!



Ja det hann bli nytt år inann jag hann kika in här igen. Tiden bara flög fram. Men hej 2017 och välkommen. Hoppas du blir ett toppenår, känner att jag behöver det:) Nyårsafton firade jag på jobbet, hann ringa hem två minuter i tolvslaget och säga gott nytt till familjen och han nästan ut och skåla med kollegorna (och bjuda årets första ambulans på bubbel när de körde in i hallen:), men annars var det hektiskt tempo mest hela tiden. Jag är så där halvvimsig igen efter att jobba både natt, dag och kväll om vartannat och idag tog jag mig en välbehövlig ledig dag och har bara haft det bra. Hann träffa en fin vän, och njuta lite egentid på stan i ett par timmar. Skönt. Nu sitter jag i nya myssetet och försöker bara vara och så ska jag laga lite god räksallad här alldeles strax (har kört igång med viktväktarna igen, dag nummer tre heja heja mig. Återkommer i ett eget inlägg om allt lite senare:).



Hoppas ni haft en fin start på nya året och önskar er god fortsättning!




KRAM










5 kommentarer:

Diana sa...

Åh bordet? Alla har det, från olika håll dessutom, och priset skiljer sig ganska stort från ställe till ställe, vilket gör mig skeptisk och frågan är varför? Vad kommer ditt bort ifrån? Bra kvalité? Har du barn? Vissa säger att de inte rekommenderar marmobord till barnfamiljer, för det är så svårt att ta hand om. Tips? Snälla?

Anonym sa...

Hej Mia!
God fortsättning till dig! Jag tycker också att januari månad är en utmaning att ta sig igenom, ser fram emot ljusare tider. Bra gjort att redan ha kommit igång med Viktväktarna, du inspirerar verkligen! Kram Susanne.

Anonym sa...

Ser fram emot dina VV-inlägg! Har också kört igång med VV och är på dag 3. Tycker det är en svår omställning så här i början. Känns mer som 30 dagar och inte bara 3 hehe:-). Gärna tips på hur du tacklar den första tiden med nya vanor.
Tack!

HjärtatsVitaHem sa...

Så fint ni har det! :)

Ha en fin dag!
Kram Jenny

Anonym sa...

Varifrån kommer mattan?? Ni har det jättefint hemma!