onsdag 14 december 2016

SEGT & TRÖTT EFTER NATTJOBB












 En ny vas, perfekt för snittamaryllisen har kommit med posttomten ända från norr och härliga HomeNord. Märket är det populära Louie Roe (visas i samarbete med HomeNord här på bloggen).





Hej fina ni!






Vaknar alltid med sprängande huvudvärk när man ska sova av från nattjobb:S Då är det segt som kola i skallen och just nu försöker jag försöker skaka liv i mig själv. Tur att den sista natten nu var lugn, natten innan var allt annat:S Idag ska jag på kundkväll på Newport i stan om ett par timmar med vännen,  m å s t e  vakna tills dess:P


Hoppas ni har en fin veckan innan jul vecka! Känner mig fortfarande stressad över att dagarna bara rinner iväg, men jag har tre pass kvar att jobba, sen ska jag vara ledig och då ska det fixas som bara den:) Alice sa igår att hon inte hade någon julkänsla och det inte kändes som det var julafton om en och en halv vecka, det måste jag se till att ändra på. Får bli lite julbak här nu i dagarna och så på med massa julmusik. Sen kan man ju inte göra så mycket över att snön inte ligger kvar på backen liksom:S



Fin lille lördag till er nu!




KRAM











8 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt vacker vas !!!! Hoppas du fick en trevlig kväll. Kram Marita

Kamillas Kamera sa...

Hoppas det var fint och trevligt på kundkvällen. Tycker också att dagarna bara rinner iväg och att ag inte får någonting bra gjort alls.

Kram Kamilla

Anonym sa...

Hej, tänkte höra med dig vart man kan köpa den stående stjärnan på golvet, superfin. Tack på förhand.

MVH Ulrica

Anonym sa...

Men house of Philia har ju en sån vas?? Kan du det också då? ( blink blink ) . TÄNK vad sur hon blir

Anonym sa...

HoP kan sura hur mkt hon vill 😉/ E

yasmin sa...

Hej Mia!!

Jag är helt ny på din blogg och redan i andra inlägget såg jag något jag älskar! Mattan var har du fått tag i den??

Skulle bli överlycklig för ett svar!

Ska bli kul att följa din blogg framöver den passar mig perfekt!

Yasmin

yasmin86lehnberg@gmail.com

MITT VITA HUS sa...

Ulrika: Moravia Star kan du köpa hos tex butik Esq eller Artilleriet, jag har stl M på min😘

Yasmine: Mattan är av märket NTK och modellen heter Venedig 1780, har köpt min hos Lindholms Interiör😘 Välkommen hhit❤


Kram

M

Anonym sa...

Toppen tack för ditt svar :-)

MVH Ulrica