onsdag 7 december 2016

REDAN ONSDAG









Titta har hittat en ny plats för min bubbliga lampa, och så har den fått en ny skärm:)






Redan onsdag idag! Time flies... Nästa vecka kommer jag gå in i nattdimman så då blir jag väl ännu mer veckovild än vad jag är just nu;) Idag är jag trött, trött efter gårdagens jobb men det är bara på't igen. Nu väntar ytterligare ett kväll och sen dampas och sen utbildning hela fredagen. Där mellan ska vi hinna till prickiga prinsen med och på fredag ska Emma träna för os-ryttarens tränare (känns lite stort:), fast det är hennes mamma och här i Östergötland är de välkända i ridkretsen så det ska bli både spännande och lärorikt:)




Nu måste jag hoppa i kläderna här och sticka mot jobbet men jag lovar kika in med ett kollage med vad mina tjejer önskar sig av tomten inom kort, ska bara knåpa ihop det först:)




KRAM











2 kommentarer: