fredag 16 december 2016

ÖNSKELISTAN TILL TOMTEN FRÅN MAKEN


















Okej, det efterfrågades så här kommer det! Vad kan man köpa sin make?? Den här önskelistan funkar  även till pojkvännen/brodern/pappan eller bara din killkompis:)



Min käre är teknikgalen (lite smått;). Dessa hörlurar vet jag att han klämmer på. Vi har Bose-system hemma, de är fantastiskt ljud så de borde vara bra de där med:)


Underkläder funkar alltid till min. Kanske även till din?


Mysig morgonrock - ja tack till min, det borde han få av tomten. Även lite rabatt just nu hos Hvita Villan, så man kanske ska passa på:)


En passportholder med initilar är en kul grej och man kan även få korthållaren matchande till hos Deriwe. Bra klapp tycker tomten och förhoppningsvis den som öppnar paketet. Hittade även en snygg korthållare i skinn här från Gant, den var fin med!


Smycken till män är svårt, jag gillar mest tuffa klockor men armband kan faktiskt vara fint med, i lagom dos. Hittade dessa från Seven/East här.


Sen tycker jag det är kul att ge bort en extra fin skjorta och kanske en snygg tröja att ha över. Sånt som alltid funkar och det finns en uppsjö av fina. Satsa på något som du kanske vet med dig att han inte köper sig själv med gärna vill ha:)



Men ni passa på nu, hög tid att klicka om man ska hinna få hem till julafton:) 





KRAM








(Inlägget innehåller Adlinks)

SparaSpara

3 kommentarer:

Lena* sa...

Hörlurarna är dyra men helt fantastiska. Värda varenda krona. Tex. när man flyger........sätta på sig dom och gå in i sin egna lilla värld. Underbart! Rekommenderas.
Kram Lena*

Junitjej sa...

Hoppas din man får allt!

Marina sa...

Tack 😘