fredag 2 december 2016

OCH SÅ BLEV DET DECEMBER


























En litet kik på vårt tv-rum. Här uppe på övervåningen är det ju mest tjejerna som är, jag hinner ju sällan se på tv. Men det är en bra plats, stort och rymligt och med plats för alla. Soffan är Ikea, bordet är från Lindholms och är av Gunilla Allard, skåp Ikea, Lampa i taket är EOS Vitra från HomeNord, lampa på skåpet Gatto finns hos Lindholms, Tavla Artilleriet, Kuddar från Nina Kullberg och mattan är från Carpet Vista och heter Handloom.






Hej fina vänner!






Så blev det december och jag borde hinna njuta men jag känner mig mest stressad över allt. Någon mer som känner lika samma?? Jag älskar ju denna tid, men tiden räcker inte till gaahhh. Blir smått galen men jag har lagt in lite semesterdagar så jag ska hinna fixa till julen (jul här med nästan hela släkten). Tror iaf jag är typ klar med julklapparna nu, himla mycket klickande i år istället för mysig julshopping i storstan men men, det blir jul ändå (verkligheten;)...


Igår iaf hade vi julklappskväll på 200m2. Synd bara att det blev snöstorm här en timme innan det började och det gick ut varningar att man inte skulle ge sig ut, vilket resulterade i att många anmälda inte kunde komma:S Men vi som var där hade trevligt iaf:) Sen gick jag och mina vänner som kom och Annelie som äger 200m2 och käkade på nya Taket som är ett hamburgerhak med kitchig amerikasinspirerad inredning och style, granne med 200m2. Det var yummie kan jag lova (baconcheese, sötpotatispommes och tryffelmajo:P) så värt ett besök om ni är här:) Tog egentligen massa kort men kvalitén när jag kom hem och laddade upp i datorn var såå dålig så jag vet inte ens om jag vill visa dom. Tyvärr är ju den mörka tiden här och jag borde köpa mig ett bättre ljuststarkt objektiv:S




Nu är det jobbhelg på gång och jag måste sticka här. Önskar er alla en fin fin decemberhelg!




KRAM










11 kommentarer:

lindaleeboman123 sa...

Så fint allrum mysigt värre!kan du ge lite tips på julklappar vad du köpt till tjejerna har julklapps toka till mina?,

Anonym sa...

Så himla fint!

Anonym sa...

Synd att det blev oväder, hoppas på bättre lycka nästa gång!

Johanna sa...

Så fint!!

Anonym sa...

Så fint! Ert hem är verkligen superfint!
Vilken himla tur att det går att klicka hem klappar när tiden inte räcker till. Oh ja, tipsa jättegärna om vad dina tonårspinglor önskar sig :)
Kram Cecilia

Cissi Konradsson sa...

Så fint ert vardagsrum är! Soffan ser supermysig ut!

Anonym sa...

Så synd att vädret ställde till det för Er....nya tag nästa år...tyvärr bor jag för långt ifrån.....Stressa inte blir jul ändå...kramar Lena i Fäejestaden

Hanna sa...

Så fint du har det!

MITT VITA HUS sa...

Julklapps tips till tonårstjejer com in up, håll utkik;)

Kram

M

Lina sa...

Hejsan! Tänkte bara fråga vad det är för storlek på fjärderlampan. Håller på att köpa en men har noll koll på vilken storlek jag ska ha :)

MITT VITA HUS sa...

Lina den på bilden är i stl L:) Kram kram