fredag 30 december 2016

MELLANDAGSREAN OCH TIPS No 2











Här kommer ett litet rea-tips till till er. Kikade idag in hos Country Dreams och hittade en del godbitar på deras mellandagsrea. Så jag tänkte, ni har väl inte tröttnat på shoppingen än?!?:P


Mina bästa tips då från Country Dreams rean!


Busnel igen. Jag veeet, så kär i deras plagg:) Klassiker att hänga i garderoben. Kappan ja tack!


Finns en hel del By Malene Birger fynd här med både till 30% rea och till 50% rea:) Hollies kan man med fynda - mina tjejers favvomärke förutom Adidas då:) Mina vill med ha Uggs. Man kanske skulle passa på - om det nu tänker komma lite snö så man får användning för dom:) Jag själv har spanat in en ny träningsväska.



Som sagt kika in om ni vill, fina fynd här med:)




KRAM







(Inlägget innehåller AdLinks)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar att du gör ett inlägg om dina favvo rätter ifrån Viktväktarna. Gärna frukost, lunch, mellis, middag!
Tack på förhand!