tisdag 27 december 2016

MELLANDAGS REA TIPS No 1














Nu är mellanreorna i fullgång. Jag äääälskar mellandagsrean på nätet där man kan göra fin fina fynd, dock är jag inte så stort fan av att gå just fysiskt i affärer och riva. Nej det är inte min grej, men nätet helt ok;) 


Tipsar ikväll här om Boozt.com rea som har startat. Själv hittade jag en del sköna fynd där och som sagt gillar man fynda märkesgrejor är det hög tid att kika in nu innan alla (de bästa) godbitar försvinner;)


Det jag hittade som jag gillade bäst som jag kan tipsa er vidare om var By Malene Birger. Där kan du göra helt sjuka bra fynd med klassiska plagg och accessoarer som håller i många år framöver. Kika bara här så får du se. Och för att igen tala om Busnel ho ho ho vad bra grejer billigt:) Barbour har med mycket fint, nu på rean. Gant har med klassiker som du kan fynda nu! Som sagt en hel del fina fynd finns kvar att göra, så passa på:)





KRAM








(Inlägget innehåller AdLinks)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har klickat hem en jacka :) :) /E

Anonym sa...

God fortsättning fina Mia!
Härligt med fina fynd! Jag har förmågan att köpa kläder till barnen före mig själv.. hihi ;) Men lyckades fynda finfina kläder från Noa Noa till min lilla tjej från Boozt. Helt underbart att sitta i soffan och klicka hem och slippa att trängas i affärerna :)
Kram Cecilia