söndag 4 december 2016

JAG HAR EN ADVENTSTÄVLING TILL ER













Hej den 2:a advent!






Nina som i Nina Kullberg, ni vet hon som skapar de urfina kuddarna ni sett i min soffa, hörde av sig med ett mail och undrade om hon inte kunde få lotta ut ett fint kuddfodral till er. Jamen det går ju inte att tacka nej till, jag vill ju kunna ge er alla så mycket jag bara kan:) Så nu denna andra advent kan du vinna ett valfritt kuddfodral från hennes kollektion som du hitta här. Skriv en rad i en kommentar och säg vilket du tycker är finast och vilken du helst skulle vilja ha hemma hos dig! Vinnare drar Nina den 8 December 2016 kl 23.59 och den presenteras här där efter (beslut kan ej överklagas och ev vinnarskatt betalas av vinnaren).



Lycka till!




KRAM










65 kommentarer:

Sara sa...

Snälla tomten jag önskar mig en zebra
Låt mig i denna tävling ha lite tur
En kudde från Kullberg vore jättebra
För på en kuddnörd går ränderna aldrig ur.

Jag tycker zebra-kudden är snyggast!
Trevlig kväll!
Sara

Anna sa...

Vilken fantastisk tävling! Har alltid önskat o drömt om en Linné från Nina Kullberg så när jag såg att du tävlade ut det så hoppade mitt hjärta dubbelslag! Om jag vann skulle jag vilja ha en London fog. Tack för en fin blogg och ha en fin kväll <3

Anonym sa...

Vilken ljuvlig tävling du bjuder på. Skulle jag vinna önskar jag mig Cancun eftersom jag då skulle vila mot den o tänka tillbaka på vår underbara resa till Cancun, med hela stora familjen. Kram gulliga du från Marita

Emma sa...

Tjoho, vilken tävling! Härligt! Nu har jag velat fram och tillbaka - alla kuddar är ju så dreamy! 👌🏽 Om jag vinner vill jag lyckligt puffa upp en Leopard i min soffa. Där kommer den trivas fint!! Nu håller jag tummar och tår på att jag blir den lyckliga vinnaren! Kram till er båda!! /Emma

Petra Nordeng sa...

Att behöva välja en bland alla dessa skönheter var inte lätt. Men tror att Moonlights atheens hade gett mitt vardagsrum ett lyft. ♡
Hälsn Petra

Petra Nordeng sa...

Att behöva välja en bland alla dessa skönheter var inte lätt. Men tror att Moonlights atheens hade gett mitt vardagsrum ett lyft. ♡
Hälsn Petra

Anonym sa...

Men Ååå vad skoj!!!
Jag personligen hade verkligen önskat mig London fog-zebra kudden, meeen eftersom min man tycker det är så trist med allt
Grått, vitt och en gnutta svart här i vårt kråkslott så hade det varit skoj om jag vunnit ENGLISH IVY GREEN-Athens, bara för hans skull!��

Love!❤️

Malin

Andersson-malin@hotmail.com

Eva sa...

Vilken jättefin tävling :)
Jag vill självklart vara med. Älskar Ninas kuddfodral.
Om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag gärna välja Athens Moonlight. Den är så fin! :)

Kram Eva

Houseofmary sa...

Åh Nina Kullberg. Länge gått och siktar efter en silvergrå leopard kudde. Snyggaste jag sett!
Xoxo

Hanna sa...

Athens har stått på min önskelista länge. Dels gör att grönt är skönt, dels för att min längtan "hem" till Grekland alltid är stor 💚

pattis sa...

Härligt andra advents tävlingCape Cod skulle jag välja om jag vann, älskar även Zebra.
Trevlig kväll! 9

Elisabeth sa...

Vilken tävling! Alla kuddar är jättefina men väljer zebra kudden!

Anonym sa...

Hej du fina!
Vilken underbar tävling! Älskar alla kuddar men om jag måste välja en så blir det London fog zebra el silver grey leopard�� Kram / Nina��

Monica Bengtsson sa...

PHANTOM BLACK Palm Springs skulle jag mycket gärna vilja ha här hemma hos mig!
Riktigt snygg!
Vänliga hälsningar
Monica

Helena sa...

Åh wow, vilken tävling! Jag önskar mig cancun! Superfin är den!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå vilka fina!
Det här var ett helt nytt märke för mig och precis i dag har vår son flyttat hemifrån...
Ledsen i mammaögat....

Hur som helst så ska hans gamla rum göras om till tv-rum och där skulle ju
Athens Moonlight
passa som handen i handsken...

Så nu blundar jag och hoppas på tur...
Kraaaaaam

Anonym sa...

Men gud...hur ska men sms kunna välja vilken som man önskar vinna av alla dom 😍
Synd att man ff är studerande med familj när man ser såna godingar.
Jag har iaf hittat en favorit, Rivera blue athens.
Med vänlig hälsning, Sofi

Anonym sa...

Vilken underbar tävling!
Det var inte lätt att bara välja ut en kudde men om jag har turen att vinna skulle jag vilja vinna Palm-springs Alfalfa.
Håller tummar & tår!

Hälsningar Bodil

Kamillas Kamera sa...



Jag önskar vinna Cancun. Underbara kuddar i fantastiska mönster.

Kram Kamilla

Charlotte sa...

Åh så fina allihop! Svårt att välja, men Istanbul eller Zebra skulle passa bäst hos mig.

Anonym sa...

Men åh vad kul med tävling!! I vår soffa har vi inte en endaste liten soffkudde just nu efter att de vi hade på något konstigt sätt hamnat i äldsta dotterns sovrum ist för i vår soffa! Därför skulle det vara toppen att återigen få bygga upp en liten samling, och vad kan passa bättre än att börja med en Leopard-Silver grey?!! Den är ju underbar👌🏻

Julia Vinberg sa...

Jag älskar mönster med låg kontrast och skulle mer än gärna pryda soffan med denna http://ninakullberg.com/collections/cushions/products/athens-1

Yrsa sa...

Åh har länge suktat efter dessa kuddar och en AQUA GREY Dubai står högst på listan men svårt och välja en för de är minst lika fina allihop. Håller tummarna att tomten kommer med ett kuddfodral till mig i år:-)

Anonym sa...

Athens skulle bli mitt val bland alla ursnygga mönster om turen är med mig! 👌Mvh Katarina E

Anonym sa...

Phantom Black Dubai önskar jag mig om jag vinner ☺️ Om jag hade bara kunnat rimma ... kan knappt men en kudde vill gärna vinna 😘

Kram/ Magdalena F

Ninchen sa...

Hola! Ja jag tycker ju att en fattig författarstudent som jag, vid namn Nina, ska vinna Paris (för att hjälpa mig drömma mig bort till exotiska Art Decons Paris på 1930-talet, där jag slinker in på en rökig jazzklunn, o svart page, rött läppstift och för mycket parfym) eller Kudden Zebra, bara för att ett lejon som jag har en faiblesse för djurmönster och i smyg fantiserar om att sitta i skuggan på Savannen och skriva böcker på skrivmaskin, som Karen Blixen. Färgen London Fog passar mig perfekt eftersom namnet låter lagom mystiskt och inspirerande, plus att min röriga hjärna tilltalas av den.

Ninchen sa...

Hola! Ja jag tycker ju att en fattig författarstudent som jag, vid namn Nina, ska vinna Paris (för att hjälpa mig drömma mig bort till exotiska Art Decons Paris på 1930-talet, där jag slinker in på en rökig jazzklubb, i svart page, rött läppstift och för mycket parfym) eller Kudden Zebra, bara för att ett lejon som jag har en faiblesse för djurmönster och i smyg fantiserar om att sitta i skuggan på Savannen och skriva böcker på skrivmaskin, som Karen Blixen. Färgen London Fog passar mig perfekt eftersom namnet låter lagom mystiskt och inspirerande, plus att min röriga hjärna tilltalas av den.

Maria Persson sa...

Kul med tävling :)
Jag vill självklart vara med.
Om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag gärna välja Athens Moonlight. Den är underbar!

Hälsningar från Maria

emmaeek sa...

Jag tycker bäst om Hydro Cancun.

Tack! /Emma

Lena* sa...

*****LONDON FOG CAPE COD*****
Grått ska det vá
grått vill jag ha.
Så vackert mönster att titta på
och drömma om en resa till London då.
Nu vill jag många kuddar ha
och mysa i soffan varje dá.
God Jul, kram Lena*

Mittdittovitt sa...

Alla är ljuvliga men Pink Tint är nog min favorit :)

Kram Fia

Jennie S sa...

Sao Paul i mineral blue är en riktig karamell som skulle passa perfekt på många ställen - men framförallt i vår soffa 😍

jennie.sjoberg@hotmail.com

Eva sa...

Väldigt fina kuddar, blev så inspirerad på sajten! Athens english ivy green skulle passa fantastiskt bra i min soffa i jul. Hoppas på tur! God jul! / Eva

Anna sa...

Vilken härlig tävling! Jag skulle gärna vilja vinna en Leopard i silver gray, mjuka färger men också det lilla extra :-) Har länge tittat på hennes kuddar, men som småbarnsmamma är det lätt att det blir till barnen istället för att man borde unna sig något själv.
Med vänlig hälsning, Anna

Anonym sa...

Vilken härlig tävling! Jag som håller på med en liten mini-makeover i tv-rummet skulle bli tomglad för en riviera blue Paris-kudde som mat har nya tavlorna i turkos/blått.

Håller mina tummar!
Therese

Viktoria sa...

Vackra kuddar! Vi ska snart få en ny soffa och har tänkt att få in lite färg. Har endast svarta och vita kuddar nu. Skulle välja Palm Springs! Underbar grön färg! ❤️

AnnCatrin sa...

om jag vann skulle jag välja detta fina fodral http://ninakullberg.com/collections/cushions/products/dubai-1
Hoppas på tur!
Kramar

Anonym sa...

Hoppas och håller tummarna att jag kan få vinna en pink tint. Skulle vara så fin hos min Alice. Hon har önskan om fina saker till nya rummet och visst skulle en kudde vara fin fint! Perfekta julklappen, Kram

Mira sa...

Om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag gärna välja Athens Moonlight.

God jul.

Klem fra meg.

Birgitta sa...

Fodralet London grey är fantastiskt! Den moderna designen hade brutit av så fint i mitt 1910 tals hus. Julkram från Birgitta.

Anonym sa...

Vilka underbara kuddar, jag älskar kuddar man kan aldrig få för många. Önskar mig Athens Moonlight som skulle passa nu när vi sålt huset och ska styla om nya boendet.Skulle var så roligt att för en gångs skull vinna.
Håller tummarna hårt på vinst.
Ingela
ingela.eldstahl@telia.com

Sara sa...

Så kul med en tävling! Och precis det jag behöver för att piffa till soffan här hemma, en snygg kudde.

Jag är så himla förtjust i kudden Mercury! Den hade ju bara passat perfekt! Behöver byta ut mina trötta kuddar.

Hoppas! Hoppas!

Mail: sara-h@live.se

Anonym sa...

Pink tint skulle sitta som en smäck i min soffa. Nu hoppas jag på tur :)
MVH
Agneta

Lis Bakker sa...

Hej, alla kuddarna är helt underbara, och jag hade blivit glad för vilken som helst av de.
Med det sagt så är det ändå en av de utmärker sig lite extra, nämligen London FOG zebra!
Och om tomten (=min man) blir enig med mig, så kommer vi oxå att köpa oss en ny soffa till den snygga kudden:)
God Jul Mia och Nina Kullberg

Martina P sa...

OH my wow! Skulle bli mycket soffhäng med coral Pink Paris. Tänk till våren!

Anneli Svensson sa...

Den helt underbara coola London Fog Zebra åh tänk å få vila
ögonen på den. G O D J U L

Anonym sa...

Åh vad jag skulle önska vinna en fin kudde från designern Nina,
en kudde som sticker ut och som är originell och inte massproduktion från Kina.
En zebramönstrad London Fog i finaste grå...
Den kudden skulle skulle helt klart pimpa min soffa och bästa platsen få.

Hjärtliga julkramar ❤️ Cecilia

Helena sa...

Önskar jag kunde vinna Athens Moonlight till min dotter som flyttar hemifrån i dagarna. Skulle bli så glad om jag fick ge henne den i julklapp:)

Jonas sa...

Har varit smått besatt av London fog cape cod sedan jag såg den. Men den är ju slutsåld, hade så gärna velat ha den hos oss!

Petra Stålhandske sa...

Utan tvekan cape cod i London fog. Nina gör fantastiska mönster!

Camilla sa...

Precis som så många andra så suktar jag efter kuddar av Nina. Så otroligt fina mönster och färger. Kudden Pink Tint London skulle sitta som en smäck i vår nya men kuddlösa soffa. Att få vinna denna skulle vara den bästa julklappen 🎁🎅🏻

Sofia Stoor sa...

Jag tycker kudden London Fog är väldigt fin! Hoppas på vinst!
Mvh
Sofia

Lina sa...

Ohh vilken täävling, så bra så jag rös,
om jag vann skulle min soffa helt klart få mer klös.
För jag hade önskat en Leopard i silver grey,
och jag hade galet lyckligt ropat - Oh happy day! :D

Anonym sa...

Pink Tint skulle passa perfekt i vår stuga.

Anonym sa...

Jag skulle gärna luta mig tillbaka på en http://ninakullberg.com/collections/vendors?q=Coral%20Pink i soffan i vinter!/ Josefine

blaeld@live.se

vitabergenserik sa...

ENGLISH IVY GREEN är mycket fin och skulle passa mig perfekt:)

Caroline

Linda T sa...

Zebra kudden London fog är makalöst fin! Vi skulle gärna ha en fin kudde att titta på när vi hänger i soffan med lilla familjen!

Anonym sa...

Wow säger jag bara vilka underbara kuddar.
Är ju förtjust i blått i alla nyanser och Indian Teal Blue Istanbul
fastnade jag för lite extra mycket när jag såg den.

God Jul
/Ann-Sophie

Ia sa...

Jag skulle gärna vilja vinna London fog zebra. Den tycker jag också är finast.

Alexander S sa...

Min kära fru har önskat sig några kuddar från Nina Kullberg, hon har länge velat ha Moscow, men vet att hon talat om Paris också. Då vi har ett gemensamt intresse för inredning så hade ju detta varit toppen att vinna till en julklapp. Nu är det 2:a året i rad som hon önskar sig en kudde från Nina, tyvärr så tillåter inte våran ekonomi det då vi har det tufft. Men jag skulle bli överlycklig om jag kunde vinna denna vinst och göra min fru glad! Hälsningar Alexander

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, så fina! Jag tycker bäst om London - Charcoal Grey! Den skulle jag önska mig av tomten...
/Lisa

Petra sa...

Hej! Vad roligt med en tävling! Jag har precis köpt ny soffa och matta men saknar den där sista "pricken över i" när det gäller soffkuddar. Jag fastande omedelbart för "Palm springs-kudden". Inte så julig kanske - men till våren och sommaren! Så härligt pastellig och i precis rätt gröna nyans för att matcha nya mattan! Åh! Nu får jag hålla tummarna stenhårt här! ;-)

PetraC sa...

LONDON
Hemlock Green

Favoritstad och den ljuvligaste färgen av färger =oslagbar kombination.

Anonym sa...

Vilken Lycka att få vinna Nina Kullbergs kudde Moscows Lamb Wool!!!!
Till våran nyrenoverade gillestuga, som nu förvandlats från en "trälåda" till ett modernt sällskapsrum med en 3 m bred vit loungesoffa,
som saknar coola kuddar......✨✨✨
Stor Kram Carin

Tanja sa...

Åh, hon gör så mkt fint:) jag tycker att York yellow vore extra grym att få pryda soffan med, så jag hoppas på tur! /tanja (frkgredelin@gmail.com)