lördag 10 december 2016

FIXAR INFÖR GLÖGGFEST












Idag fixar jag i köket - det vankas nämligen glöggfestikväll:) Passade på att knäppa ett kort innan det blir för stökigt he he;) Jag har tänkt bjuda på ett stort ost och kexfat med briétårta (sån med nötter, frukt och honung som körs i ugnen), baconlindade dadlar, masse goda ostar, marmelader, päron och färska fikon till glöggen (och massa gotte på ett godisbord:P). Till varmrätt blir det en saffrans bouillabaisse  med aioli och nybakat bröd och till efterrätt en pepparkakscheescake. Mao har jag en del att fixa. Hoppas gästerna som kommer gillar:)




Så önskar er en fin lördag allesammans!




KRAM








pssst,  Ser ni min nya lampan från bästa 200m2 som har kommit, in looove med den. Har såå länge velat ha och äntligen är den min:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hur snyggt som helst med din nya lampa!
Hoppas du och dina vänner får en trevlig kväll.
Maria

Audry sa...

Så fint med dn nye lampen!
Elsker huset ditt ❤️ Så også på snap hvor fint du hadde gjort det - wow! Det ble vel en toppen kveld vil jeg tro!
Klem fra Oslo :))