måndag 26 december 2016

EN LITEN JULKLAPP











En liten julklapp låg under granen till mig från barnen. Tack mina finaste. Jag hade inte önskat mig något som jag skrev tidigare.


Idag blir det start på världens tuffaste jobbvecka. Jag är endast ledig på fredag sen ska jag jobba alla andra dagar. Jag misstänker även ett högt tryck. Jag är lite ledsen över att inte fira nyår på så sätt som vi brukar och behöva lämna hela familjen hemma själva, men så är det ju ibland. Men annars gör det mig inte så mycket att arbeta. Tycker det är så roligt på mitt jobb och vi är som en hel stor familj där som arbetar tillsammans:)


Annars så. Jo det är Annandag jul. Ingen speciell dag för min del. När jag åker till jobbet ska familjen ge sig mot släktingar för lite mer julfirande och sen ska de se efter hästen med. Dock har Emma haft feber i två dagar och är inte jättekry så det får nog bli litet lugnt ridpass framåt kvällen tror jag.



Jag hoppas hinna kika in till er mer i veckan. Berätta gärna hur er jul varit, alltid så kul att läsa era kommentarer:)




KRAM









5 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn och skön jul - hemma för ovanlighetens skull. Några små pkt till mig fanns det oxå, och det är ju roligt även om man som jag egentligen kan köpa det man vill ha ( dock efter lite sparande). Huvudsaken är att alla kära är friska och mår bra , det andra är bara bonus sj materiell lycka. Men det är ju roligt med glitter och glamour 😉 Fira nyår på sjukan ja det har man gjort många ggr - lite mysigt faktiskt och inland högtidligt och sorgligt då du tillbringar den med ngn som upplever sin sista nyårsafton.... du förstår nog vad jag menar . Fin fortsättning på detta året! / E

Lena* sa...

*****TACK alla ni som arbetar inom vården dag som natt vardag som helgdag! Tur vi har er.
Kram Lena*

Anonym sa...

Vilken tur att ni finns! som arbetar i vården. tryggt för oss andra att ni är på plats, det ska vi vara tacksamma för. fin klapp du fick. kram

Anonym sa...

Jobbat alla juldagar o ska jobba nyårsafton. Firat lite såklart med mina två barn o min man. Julafton kväll somnat på soffan (trött var jag som bara den) :( (jobbar inom vården). God mat åt vi också o julklappar fanns under granen, mest till barn. Jag fick en tröja från Soft Goat 😍, doftljus o lite godis mm.
Har faktiskt köp en julklapp till mig själv:) Ny version av No5 Chanel 😊👍

Önskar dig o din familj mkt hälsa o kärlek!

Kram/ Magdalena

Junitjej sa...

Så fina örhängen!

Jag vill passa på att önska dig ett riktgt GOTT NYTT ÅR!