lördag 10 december 2016

BLOSSA GLÖGGEN ANNO 2016










Årets Blossa inhandlad och ska smakas av ikväll, har ni redan hunnit smaka kanske?! Vad tycker ni? Flaskan tycker jag är en fullträff i år, riktigt julig och fin med guld och grönt:)







Pepparkakor med lite Kavli ädelost på är tine helt fel det heller, och så lite barnglögg:) Har även köpt favvon konjaktsglögg från Blossas sortiment, den är ju bara godast:) Julkulorna ska få hänga i granen när den ska kläs. Vi har inte köpt någon än och det dröjer, jag vill ha den precis kvällen innan jul eller möjligt vis dagen innan det,  i n t e  tidigare:)



Nu dags att återgå till fixandet i köket nu när jag dukat klart!




KRAM









3 kommentarer:

Anna sa...

Jättefint!

En fråga. Har också glasen från svenkt tenn. Håller de för varm glögg?

Tack för en mysig blogg!

Kram

Anonym sa...

Mysigt! Ska testa konjakaglöggen så tack för tipset! Själv vill jag ha granen pyntad första advent! Vill njuta mycket och länge efter sllt arbete med julbelysningstrasslet : )))

MITT VITA HUS sa...

Anna: Ja om man inte värmer den jättevarmt funkar det toppen👍🏻

Kram

M